۷ نکته درباره ایرتویا بخوانید

لست سکند

«شرکت ایرتویا» از مجموعه‌های داخلی است که در عرصه واردات خودرو سابقه‌ای طولانی دارد. این شرکت در سال 1352 به عنوان نمایندگی مجاز و انحصاری تویوتا- مجموعه خودروسازی در ژاپن-  اعلام شد. هدف‌های اولیه محقق شده ایرتویا، لیفتراک و مونتاژ کامیون‌های تویوتا و اقدامات اولیه در رابطه با فروش خودرو، قطعات یدکی و خدمات پس از فروش بود. این مجموعه تلاش کرد تا نمایندگی‌های مجاز خود را در سطح کشور راه اندازی کند و از لحاظ کیفیت نیز سعی کرد وضعیت این نمایندگی‌ها مطابق استانداردهای کمپانی تویوتا باشد.

در ادامه کاماپرس ۷ نکته از این مجموعه را منتشر می‌کند که برای فعالان حوزه حمل و نقل و علاقمندان به محصولات تویوتا می‌تواند خواندنی باشد ؛

1. ایرتویا توسط اصغر حدادزاده در تهران تاسیس شد. این مجموعه با واردات 4 دستگاه خودروی تویوتا سیلیکا در سال ۱۳۵۳ آغاز به کار کرد.

2. در سال‌های 1355 تا 1358 سالانه حدود 40 هزار دستگاه خودروی تویوتا به کشور وارد شد. اما در سال 1374 امکان واردات خودرو محدود شد. سال 1383 با مجوز صنفی امکان واردات مجدداً فراهم شد.

3. این شرکت تاکنون توانسته است محصولاتی مانند یاریس، کمری، کرولا، یاریس هاچ بک، پرادو، سی- اچ آر، راو 4 و… را به بازار عرضه کند.

راز آسمان پایتخت

4. خدمات پس از فروش این مجموعه نیز شامل فروش آنلاین قطعات، واحد آموزش شرکت، معرفی واحد سرویس و امداد جاده‌ای اعلام شد. لیست شعب شرکت ایرتویا تهران، مشهد، شیراز، تبریز، یزد، اهواز، همدان و هم‌چنین اردبیل و اصفهان و قزوین است.

5. این مجموعه در سال گذشته موفق شد از کمپانی تویوتا، لوح تقدیر و استاندارد تی.اس.ام را توسط عاملیت‌های فرتاک، در غرب تهران و توانگر، در یزد، کسب کند. تی.ام.اس عنوان مجموعه‌ای از برنامه‌های نوآورانه در جهت رشد میزان بهره‌وری عاملیت‌ها است.

6. این شرکت طبق گزارش‌های سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، چندین مرتبه رتبه اول را در ارائه خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان کسب کرد. هم‌چنین این مجموعه در خصوص ارائه خودروهایی با مصارف سازمانی نیز فعالیت داشته و توانسته است با بیش از 500 نهادها و سازمان‌های دولتی، خصوصی و بانک‌ها همکاری داشته باشد.

7. با اعلام رسمی ممنوعیت واردات خودرو، به دلیل مشکلات تحریم‌ها و تامین منابع ارزی، از سال 1397، واردات هرگونه خودرو از طرف شرکت ایرتویا مانند هر مجموعه دیگری متوقف شد.

مرتبط با : ایرتویا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز