۷ حقیقت خواندنی درباره ایران رعنا

لست سکند

یکی از کاربردی‌ترین ملزومات در هر خانه، انواع ظروف و لوازم پلاستیکی است. صنعت پلاستیک در جهان، رو به پیشرفت است. در این بین، شرکت‌هایی نظیر «ایران رعنا» همزمان با تولید محصولات پلاستیکی، بلور، فلز و … به کار پخشِ تولیدات پلاستیکی نیز مشغول هستند.

کاماپرس در ادامه به ۷ ویژگی شاخص درباره پلاستیک ایران رعنا می‌پردازد که دانستن آنها برای مصرف‌کنندگان خالی از لطف نیست؛

۱. بیش از چهل سال از زمان تاسیس شرکت ایران رعنا، می‌گذرد. این مجموعه به تولید و پخش عمده پلاسکو، بلور، فلز و لوزام بهداشتی ساختمانی مشغول است.

۲. گروه ایران رعنا، با تلفیق صنعت و خلاقیت، ضمن بکارگیری آخرین تکنولوژی‌های تولید روزِ دنیا، با ایجاد تنوع هدفمند در سبد محصول خود در رنگ‌های خاص، محصولاتی کاربردی را روانه بازار کرد.

۳. شرکت صنعتی ایران رعنا، با بیش از ۲۰ هزار کالا، پایگاهی مناسب برای مغازه‌های پلاستیک‌فروشی و پخش‌کنندگان شهرستان‌ها است. این گروه به پخش عمده لوازم نظافتی پلاستیکی، لوزام آشپزخانه و لوازم حمام مشغول است.

راز آسمان پایتخت

۴. محصولات شرکت ایران رعنا در گروه پلاستیک‌ها نظیر جارو، جامابع، ظروف فریزری عروسکی، محلول پاش ، بلورها، فلزها نظیر جاسیب‌زمینی و پیاز، چوب لباس، رخت آویز دسته‌بندی می‌شود. جارو ایستاده ایران رعنا، به صورت سِت، عرضه می‌شود. خاک‌انداز آن دارای لبه‌های کنگره‌دار جهت تمیز کردن موهای جارو، بسیار مقاوم و از جنس پِت (یکی از مشتقات پلیمری) است.

۵. شرکت ایران رعنا، محصولات خود را به کشورهای همسایه، نظیر جمهوری آذربایجان، گرجستان، عراق، افغانستان و … می‌کند.

۶. اندیشیدن در جهت طراحی و تولید محصولی که راحتی را به خانواده‌های ایرانی هدیه دهد، ارزش اساسی شرکت ایران رعنا است.

۷. شرکت ایران رعنا در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، در سال ۱۳۹۹ حضور داشته است.

مرتبط با : ایران رعنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز