۷ حقیقت جالب درباره نان دکتر تلاش

نان به عنوان اصلی‌ترین مواد غذایی در سبد خرید هر خانه‌ای قرار دارد. بدون شک کیفیت این محصول برای مصرف‌کنندگان اهمیت زیادی دارد. شرکت دانش‌بنیان «تلاش» با تنوع در تولید محصولاتش در حوزه نان، طرفداران خود را دارد. نان سوخاری حاوی جو و شوید دکتر تلاش یکی از همین محصولات است که انرژی آن هر ۵۰ گرم آن، حدودا ۲۰۰ کیلو کالری انرژی در بدن تولید می‌کند و نانی رژیمی محسوب می‌شود.

کاماپرس در ادامه به ۷ نکته درباره برند دکتر تلاش می‌پردازد که دانستن آنها برای مصرف‌کنندگان، خالی از لطف نیست؛

۱. از زمان تاسیس شرکت دانش‌بنیان نانِ تلاش ۸ سال می‌گذرد. این مجموعه با تولید انواع نان‌های سوخاری با برند تلاش و دکتر تلاش، فعالیتش را در شهرک صنعتی شاهرود شروع کرد.

۲. استراتژی شرکت، توسعه فعالیت‌ها در دو حوزه تولید و عرضه نان‌های سالم با نامِ نان تلاش، و نان‌های رژیمی با نامِ نان دکتر تلاش است.

۳. محصولات مجموعه نان تلاش در چهار گروه، نان رژیمی، نان شیرین، نان لواش خشک نظیر نان تیلیت و چیپس و نان بدون گلوتن دسته بندی می‌شود.

آریاک سفر

۴. نان‌های رژیمی دکتر تلاش به دلیل استفاده از آرد جو و آرد چاودار، و مالت جو که سرشار از ویتامین‌های ب و املاح و موادمعدنی است و همچنین سبزیجات معطر جهت افزایش خاصیت غذایی و رژیمی نان، و عدم استفاده از شکر، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفت.

۵. نان‌های شیرین تلاش در انواع نان شیره انگور، شیره خرما، میوه انجیر، سبوس و دارچین و نان بادام زمینی، تقسیم می‌شوند.

۶. نورالدین نوری به همراه لیلا نوری و زهره خاکفرجی اعضای هیئت مدیره شرکت نان تلاش را تشکیل می‌دهند. علی ملاکاظمی نیز به عنوان بازرس اصلی در این مجموعه فعالیت دارد.

۷. آخرین سرمایه‌ی ثبت شده‌ی این شرکت، در سال ۱۳۹۴ عدد ۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ریال بوده است.

مرتبط با : نان تلاش
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز