۷۰۰ پورشه را چه کسی وارد ایران کرده است؟

لست سکند

یک مقام مسئول در اتاق بازرگانی با بیان این که فردی که بتواند 700 پورشه را برخلاف مقررات وارد کند آدمی نیست که ناشناس بماند ، اظهار کرد: چنین تخلفاتی از سوی باندهای سازمان یافته قاچاق با شراکت مراکز ذی نفوذ سیاسی دولتی یا غیر دولتی انجام می شود و برای این که افکار عمومی را گمراه کنند سخن از پیرزنی می کنند که واردات با کارت بازرگانی وی انجام شده است.

به گزارش کاماپرس، مجیدرضا حریرچی رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین که در یک برنامه تلویزیونی سخن می گفت، با بیان این که یک تاجر شناسنامه دار وقتی کالای وارداتی را وارد گمرک می کند ملزم است سود و عوارض گمرکی(حقوق دولتی) را پرداخت کند و برخلاف منطق 4 درصد ارزش آن کالا را نیز به عنوان مالیات علی الحساب پرداخت کند. وی ادامه داد: کسی که 700 پروشه وارد کشور می کند معلوم است که چه کسی این پورشه ها را وارد کرده و 700 پورشه در جیب جا نمی شود که بتوان آن را مخفیانه وارد کرد.

حریری با بیان این که این آدم کسی است که نفوذ دارد و نفوذ این آدم هم فقط اقتصادی نیست ، تاکید کرد: چنین آدمی از فلان وکیل و فلان وزیر نامه ای می گیرد و این تخلف را انجام می دهد و بعد هم اعلام می شود که از فلان پیرزن و فلان کارتن خواب سوء استفاده شده و این تخلف انجام شده است.

راز آسمان پایتخت

این مقام مسئول در اتاق بازرگانی با بیان این که از سال 91 تاکنون ماجرای این پیرزن ها که پورشه وارد می کنند را بر سر مردم می کوبند، گفت: حتی وقتی یک پورشه در یک خیابان باشد کاملا معلوم است مال چه کسی است و این اظهارات آدرس غلط دادن به مردم است و اگر من مسئول نمی دانم این 700 پورشه متعلق به چه کسی است از بی لیاقتی من است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز