۶ نکته که باید درباره رماپک بدانید

«شاهکار بسته‌بندی، راهکار موفقیت» شعار مجموعه «رماپک» است که به صورت تخصصی در صنعت شیرینی و شکلات فعالیت دارد و طراحی‌های متنوع، یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت است.

کاماپرس در ادامه به نکات خواندنی که جالب است برای علاقمندان به صنعت بسته بندی و چاپ اشاره می‌کند؛

۱. در سال ۱۳۸۷ شرکت چاپ و بسته‌بندی رضوان مهرالبرز پویا با برند رماپک تاسیس شد. هم اکنون این شرکت در جاده محمدشهر به ماهدشت کرج مستقر است.

۲. شرکت رماپک با فضایی به مساحت ده هزار متر مربع و در اخیتار داشتن حداقل ۱۰۰ نفر نیروی انسانی در زمینه‌ی چاپ، تولید انواع جعبه‌های فانتزی، کارتن‌سازی و بسته‌بندی، همچنین خدماتی نظیر طراحی و گرافیک، عکاسی صنعتی، تولید انواع ساک دستی و … فعالیت می‌کند.

۳. در سال ۱۳۹۷ آخرین سرمایه شرکت ۶،۵۰۰،۰۰۰ ریال ثبت شده است. علی میربلوکی به عنوان مدیرعامل، به همراه احسان بایرامی آذر، رقیه بایرامی آذر به نمایندگی از شرکت رضوان شکلات و محمد بایرامی آذر اعضای هیات مدیره مجموعه رِما پک را تشکیل می‌دهند.

آریاک سفر

۴. دو شرکت صنایع غذایی «آی شن دریان» و «گروه سرمایه و تجارت رضوان» از زیرمجموعه‌های رما پک هستند.

۵. برندهای آچاچی، باراکا، سِلبون، بِه آفرین، فود یِک، نرم افزار حسابداری محک و … جهت تولید و عرضه محصولات خود از بسته بندی رِما پک استفاده می‌کنند.

۶. در سال جاری مجتمع رماپک در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، موادغذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته و بیستمین نمایشگاه آی فود در مشهد شرکت داشته است.

مرتبط با : رِماپک
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز