۶ نکته درباره آژانس تبلیغاتی پالادیوم

پالادیوم، نام فلزی بسیار ارزشمند و عجیب است که خواص شگفت‌انگیزی دارد. آژانس تبلیغاتی «پالادیوم» با سعی در بکارگیری ویژگی‌های این فلز در ارتباطات خلاق خود با مشتریان، امید دارد تا اثر چشمگیری بر عملکرد کسب و کارها ایجاد کند.

کاماپرس در ادامه به 6 نکته خواندنی راجع به آژانس تبلیغاتی پالادیوم می‌پردازد که دانستن آنها برای علاقمندان و فعالان حوزه بازاریابی خالی از لطف نیست؛

۱. گروه پالادیوم چند سالی است که با تمام انرژی، به ارزش‌آفرینی کسب و کارها می‌پردازد و در تلاش است تا مفهوم طراحی و یکپارچگی در ساختار سازمانی برندها و شرکت‌ها به شکل اجرایی فعال شود.

۲. آژانس تبلیغاتی پالادیوم، ارائه‌دهنده راهکارهای تازه در بازاریابی و تبلیغات است که منجر به نمایش بهتر محصولات و خدمات در بازارهدفِ شرکت‌ها و در نتیجه پیشرفتِ فروش آنها می‌شود.

۳. مجموعه پالادیوم در زمینه‌های نمایشگاهی، مدل‌سازی سه بعدی، تبلیغات درون فروشگاهی، ساخت فیلم کوتاه و تیزر تبلیغاتی، معرفی پروژه انیمیشن تبلیغاتی و بازاریابی در پزشکی و ایده‌های موثر آن به مشتریان و شرکت‌ها خدمات می‌دهد.

آریاک سفر

۴. شهرداری تهران، پارس خاور، مشاور گروپ، کرمان موتور، سازمان فناوری و اطلاعات از جمله مشتریان گروه پالادیوم هستند.

۵. یکی از شرکت‌هایی که پالادیوم با آن همکاری داشته، شرکت فکور مغناطیس اسپاداناست که چاپ و طراحی کاتالوگ جنرال صنعتی آن را انجام داده است.

۶. آژانس تبلیغاتی پالادیوم در کارنامه کاری خود ساخت تیزر تبلیغات سریال «دا» به روایت شبنم قلی‌خانی، بازیگر سینما و تلویزیون را دارد.

 

مرتبط با : آژانس تبلیغاتی پالادیوم
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز