۴ خودروی جدید گروه بهمن به بازار عرضه می‌شوند

گروه خودروسازی بهمن قصد دارد پس از تجربه عرضه دیگنیتی و فیدلیتی به بازار، از 4 خودروی جدید دیگر رونمایی کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، محمد ضرابیان، مدیرعامل بهمن‌موتور به رسانه‌ها وعده داد، طی 6 الی 7 ماه آینده یک خودروی ون باری به نام اینرودز در گروه تجاری سبک، دو خودروی SUV جدید با نام‌های دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ و همچنین یک خودروی سواری سدان به نام رسپکت، توسط این خودروساز به بازار عرضه شود.

ویژگی‌های رسپکت

خودرو جدید سدان رسپکت که احتمالا نیمه اول سال آینده به بازار عرضه می‌شود، موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ دارد و گیربکس بکار رفته روی آن CVT با ۹ سرعت است. همچنین این خودرو به شش کیسه هوا و یا تجهیزاتی مانند ESP، EBA، HSC است. برای تولید این خودرو قراردادهای نهایی بسته شده و حتی نمونه های اولیه نیز خریداری شده اند و در مرحله سفارش گذاری اولیه است.

آریاک سفر

طول خودروی رسپکت ۴٫۶۶ متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۷۰۰ میلیمتر است و می تواند به کمک موتور مذکور، ۱۴۷ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر را تولید کند. مصرف سوخت ترکیبی رسپکت حدود هفت لیتر است. از امکانات این خودرو می توان به رینگ ۱۷ اینچی، اتوهلد، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، صندلی چرمی، نوردهی داخلی کابین، صندلی برقی شش جهته، شاگرد چهار جهته برقی، گرمکن صندلی جلو و یا چراغ های LED اشاره کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نسخه‌های جدید دیگنیتی و فیدلیتی

در «فیدلیتی پرستیژ» که موتور قوی‌تری دارد، در بخش ایمنی سیستم را داریم که کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، حرکت بین خطوط و چند سیستم دیگر را به همراه دارد. ضمن این که در دیگنیتی پرستیژ هم با تغییر سیستم پیشرانه این خودرو با موتور دو لیتری ٢٣٠ اسب بخاری روانه بازار می‌شود که در بخش سامانه‌های ایمنی و امکانات رفاهی ارتقاء زیادی انجام شده است.

تلاش برای داخلی‌سازی خودروها

بهمن‌موتور قصد دارد تا حد امکان به داخلی‌سازی محصولات خود بپردازد؛ به شکلی که در شرایط تحریم با مشکلی در فرایند تولید مواجه نشود. کارگو ون جدید این شرکت با برنامه داخلی‌سازی بیش از ۵۰ درصدی و سواری جدید این شرکت که در آینده نزدیک به سبد محصولات شرکت اضافه می‌شود، با داخلی‌سازی ۳۰ درصدی طی دو سال عرضه خواهند شد.

قیمت روز دیگنیتی و فیدلیتی

در سایت‌های فروش خودرو، فیدلیتی و دیگنیتی به ترتیب 990 میلیون تومان و یک میلیارد و 130 میلیون تومان قیمت دارند.

مرتبط با : گروه بهمن
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز