۳ یارانه جدید در راه است

لست سکند

طبق تصمیمات جدید دولت و البته تصویب طرحی از طرف نمایندگان مجلس، می توان گفت ۳ یارانه جدید در راه است.
به گزارش کاماپرس، رئیس جمهور چند روز پیش درباره یارانه صد هزار تومانی به خانواده های یارانه بگیر که حقوق ثابتی ندارند خبر داد. همچنین طبق تصمیم جدید دولت قرار است ۱۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه به ۱۰ میلیون خانوار یارانه بگیر تعلق بگیرد. یارانه سوم هم همان طرحی است که نماینده های مجلس به دولت ارائه دادند. یعنی یارانه ۱۲۰ هزار تومانی برای خرید کالاهاس اساسی به ۶۰ میلیون نفر.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

جزئیات یارانه ۱۰۰ هزار تومانی

طبق گفته حسن روحانی رئیس جمهور، دوره پرداخت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی چهار ماه است. افرادی که مشمول این یارانه می‌شوند در ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند ماهانه به ازای هر نفر صد هزار تومان کمک بلاعوض دریافت می‌کنند. به این ترتیب با توجه به جمعیت ۸۴ میلیون نفری ایران، یارانه صد هزار تومانی به حدود ۲۵ میلیون نفر پرداخت خواهد شد. به گزارش خبر آنلاین به نظر می‌رسد این یارانه جمعیت زنان سرپرست خانوار، خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی و همچنین افرادی که فاقد شغل و درآمد ثابت هستند را در بگیرد.

وام یک میلیون تومانی برای ۱۰ میلیون خانوار یارانه بگیر

راز آسمان پایتخت

پیش‌بینی شده است ۱۰ میلیون خانوار یارانه بگیر، برای دومین بار از تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون ریالی معادل با یک میلیون تومان برخوردار شوند.
به گفته رئیس کل بانک مرکزی پرداخت وام قرض الحسنه یک میلیونی به حدود ۱۰میلیون سرپرست خانوار که درآمد ثابت ندارند از محل همان اعتبارات ۷۵ هزار میلیارد تومانی اختصاصی نظام بانکی برای مقابله با آثار کرونا است.

یارانه ۱۲۰ هزار تومانی

طرح یارانه ۱۲۰ هزار تومانی مجلس که به دلیل مغایرت با اصل ۷۵ قانون اساسی از سوی شورای نگهبان رد شده بود، پس از اصلاح با تایید اعضای این شورا همراه شد .
طبق این طرح دولت مکلف است برای تامین بخشی از نیازهای معیشتی خانوارهای کشور به‌وی‍‍‍ژه خانوارهای کم‌برخوردار، از ابتدای شش‌ماهه دوم سال ۱۳۹۹ به‌صورت ماهانه تا پایان اسفندماه، نسبت به تامین و پرداخت یارانه اعتبار خرید به هر فرد ایرانی شناسایی‌شده در طرح معیشت خانوار اقدام کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز