۱۶ نکته از بانک سامان و خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهد

«بانک سامان» از سال 1381 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. ماموریت این مجموعه ایجاد ارزش افزوده واقعی برای مشتریان و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار، با تامین سه اصل راحتی، سرعت و اعتماد است. مشتری مداری، سرمایه‌های انسانی، شفافیت و فرهنگ سازمانی به عنوان ارزش‌های بانک سامان شناخته می‌شوند.

در ادامه کاماپرس نکاتی درباره بانک سامان را برای خوانندگان و علاقمندان این مجموعه، منتشر می‌کند؛

1. بانک سامان در حال حاضر با مدیریت علیرضا معرفت فعالیت می‌کند. این مجموعه تا دی ماه سال گذشته، 10 میلیون و 137 هزار و 543 عدد کارت برای مشتریان خود صادر کرده است.

2. تعداد خودپردازهای این مجموعه تا دی ماه سال قبل، هزار و 587 دستگاه و تعداد پایانه شعب آن 608 پایانه بود.

3. خدمات این بانک شامل ارائه انواع سپرده‌ها، خدمات اعتباری، بیمه، خدمات امانی، سرمایه گذاری و خدمات الکترونیک به متقاضیان است.

آریاک سفر

4. بانک سامان به اصناف و شرکت‌های کوچک و کلان در قالب انواع سپرده‌ها، خدمات اعتباری، ضمانت نامه، خدمات الکترونیک، بیمه و … خدمات ارائه می‌دهد.

5. «آکادمی سامان» وابسته به بانک سامان است و از سال 1393 با هدف تبدیل شدن به اولین مرکز آموزشی تخصصی فعال در حوزه بانکداری و مدیریتی کشور با اخذ نمایندگی از موسسات آموزشی و انجام مطالعات اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این آکادمی به برگزاری دوره‌های بین المللی، دوره‌های عمومی و مدیریتی و … می‌پردازد.

6. بانک سامان تاکنون نشان «سرو زربین» در بخش گرافیک تجاری «سرو نقره‌ای» سال 1394، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره سال 1395، رتبه برتر در جشنواره وب و موبایل ایران در سال‌های 1393 تا 1395 و … را به دست آورده است.

7. سال گذشته این بانک در راستای انجام فعالیت‌های خود، به منظور ارائه خدمات بانکی یک تیم بانکداری اختصاصی به فعالان حوزه فناوری اطلاعات اختصاص داد.

8. این مجموعه براساس آخرین رتبه بندی صورت گرفته توسط سازمان مدیریت صنعتی، به عنوان بیستمین شرکت برتر ایران در سال 1399 شناخته شد.

9. بانک سامان در سال گذشته به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و نظر به گذار بازار خرده فروشی و پخش ایران از سیستم سنتی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیف محور، نسبت به ارائه خدمات مالی و اعتباری ویژه به این صنف اقدام کرد.

11. سال گذشته سایت بانک سامان در «سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران» به عنوان برترین وب سایت این رویداد انتخاب شد.

12. تعداد 10 تن از رؤسای شعبه‌های مختلف بانک سامان در یازدهمین «گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور» به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.

13. شرکت‌های پرداخت الکترونیک سامان کیش «سپ»، بیمه سامان، خدماتی آفتاب تجارت سامان، اعتبار سنجی حافظ سامان ایرانیان و … از مجموعه‌های تابعه بانک سامان هستند.

14. سهام این بانک با نماد «سامان» در بازار پایه زرد فرابورس عرضه می‌شود. این سهم در بخش بانک‌ها و موسسات اعتباری، قسمت سایر واسطه‌های پولی قرار دارد.

15. شرکت‌های توسعه سرمایه گذاری سامان- سهامی خاص-، هلدینگ سرآمد- سهامی خاص-، صندوق حمایت و بازنشستگی کارک.فولاد و … از سهامداران سامان تا 19 فروردین ماه سال 1400 بودند.

16. میانگین تعداد خریداران این سهم در یک سال اخیر، هزار و 109 نفر اعلام شد. روزهای با معامله سهام این مجموعه در تاریخ ذکر شده، 226 روز بود.

مرتبط با : بانک سامان
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز