۱۴ نکته خواندنی درباره بسته بندی نادی پک 

بسته‌بندی خوب و زیبا برای هر کالا، میل به انتخاب آن محصول را برای مشتری بیشتر می‌کند. امروزه صنعت بسته‌بندی روند رو به رشدی را طی می‌کند. در این میان شرکت‌هایی نظیر گروه تحول کالای نوین با نام تجاری «نادی پک» در حوزه بسته‌بندی حرفی برای گفتن دارد و در این میدان، توانایی‌های خود را محک می‌زند.

کاماپرس در ادامه به ۱۴ نکته درباره نادی پک می‌پردازد، که دانستن آنها برای مشتریان و علاقمندان به صنعت بسته‌بندی، خالی از لطف نیست؛

۱. شروع فعالیت شرکت تحول کالای نوین در صنعت چاپ و بسته‌بندی با برند نادی پک در ایران به سال ۱۳۷۰ برمی‌گردد. فعالیت اصلی این شرکت، تولید و ساخت ماشین‌آلات بسته‌بندی، تامین مواد لازم برای آن است.

۲. داریوش نادعلی به عنوان مدیرعامل، به همراه ربابه نادعلی و پریسا حسین پور اعضای هیئت مدیره شرکت تحول کالای نوین را تشکیل می‌دهند.

۳. شرکت صنایع بسته بندی نادی پک دارای ۲۰۰ نفر پرسنل و کارشناس فنی در جهت خلق ارزش در کسب و کار مشتریان این شرکت، مشغول به کار هستند. این شرکت، اولین و فعال‌ترین تولید کننده و صادرکننده انواع دستگاه های بسته‌بندی شیرینی و… است.

آریاک سفر

۳. مجموعه صنعتی نادی‌پک، مجهز به ۲۷ مدل ماشین آلات بسته بندی، شامل انواع دستگاه‌های شیرینی پک، اسکین پک، وکیوم صنعتی و غذایی، سیل وکیوم و… است که به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود. تمام ماشین آلات تولیدی شرکت با حفظ مزیت کیفی، استانداردهای اروپا را دارد.

۴. حداقل ۲۰ درصد از تولیدات این شرکت به ایتالیا، آلمان، سوئد، آمریکا، روسیه، بلژیک، عمان و … صادر می‌شود.

۵. مجموعه تحول کالای نوین، نمایندگی ماشین‌آلات ترموفرمینگ، اسکین غذایی، خطوط سالاد شرکت هِنکوواک هلند، کِرونن آلمان و پی.ام.آر ایتالیا- تولیدکننده دستگاه‌های لیبل‌زن پشت چسب‌دار- را دارد.

۶. از جمله خط مشی تعریف شده شرکت تحول کالای نوین، رعایت قوانین و استانداردهای ملی و بین‌المللی، مشارکت فعال و سازمان‌یافته نیروی انسانی، ارائه خدمات مطلوب و تولید با کیفیت است.

۷. واحد خدمات و پشتیبانی شرکت تحول کالای نوین، مهمترین هدف خود را جلب رضایت مشتریان می‌داند. فعالیت این گروه در بخش‌های آموزش نصب و راه اندازی، گارانتی، تماس های ورودی و خروجی و سرویس‌های دوره‌ای خلاصه می‌شود.

۸. به منظور تامین کلیه مواد مصرفی دستگاه‌های تولیدی و در ادامه روند بسته‌بندی، شرکت تحول کالای نوین به فکر راه‌اندازی شرکت صنایع نادی پلاستیک در سال ۱۳۸۱ افتاد. برای بسته بندی و نگهداری محصولات تولیدی به فیلم شرینگ، نایلون‌هایی برای بسته‌بندی نیاز بود. نادی پلاستیک آریا، تکنولوژی تولید پی وی‌سی شرینک را از کمپانی معتبر دکو فیلم ایتالیا دریافت کرد. همچنین دانش استفاده از این ماشین‌آلات را از کره جنوبی آموخت.

۹. پی‌وی‌سی شرینک، پی‌وی‌سی استریچ و پلی اولیفین شرینک از محصولات شرکت پلاستیک آریا هستند.

۱۰. بسته‌بندی با محصولات نادی پلاستیک آریا، ضمن کاهش ضایعات و هزینه‌ی بسته‌بندی، موجب حفظ خواص مواد و ماندگاری طولانی‌تر محصول می‌شود. استراتژی این شرکت، اولویت قرار دادن مشتری، صداقت با مصرف کننده، رابطه بلندمدت با مشتریان است.

۱۱. فیلم پی‌وی‌سی شرینک، بسته‌بندی گرمایشی شفاف و براق است. از ظاهر محصول محافظت می‌کند و در مقابل پارگی محصول در برابر اثرات خارجی انعطاف پذیر است. فیلم پلی اولیفین، وفادار به محیط زیست، فیلمی مکانیکی که حتی در دماهای پایین ۴۰ درجه سانتی گراد استقامت می‌کند و مقاوم در برابر روغن‌ها است. فیلم پی‌وی‌سی استرچ، موجب ماندگاری محصول، فیلمی بدون بو و به محصول اجازه می‌دهد عمر طولانی‌تری داشته باشد. این فیلم‌ها در رستوران‌ها، کشتارگاه‌ها و بسته‌بندی انواع خمیر پیتزا و بستنی کاربرد دارند.

۱۲. نزدیک به ۸ هزار نفر صفحه مجازی شرکت تحول کالای نوین را دنبال می‌کنند.

۱۳. مجموع ارزهای دریافتی شرکت صنایع بسته‌بندی تحول کالای نوین، عدد ۳،۲۵۵،۵۲۱،۵۵ ریال برآورد شده است.

۱۴. نادی پلاستیک آریا در سیزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست در شهریورماه ۱۳۹۸ در تهران حضور داشت. شرکت تحول کالای نوین نیز با برند نادی پک، در سال جاری در نمایشگاه چاپ و بسته بندی در تهران شرکت کرده بود.

مرتبط با : نادی پک
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز