۱۳ نکته که درباره شایگان سیستم باید بدانید

شرکت شایگان سیستم

یکی از نیازهای اساسی شرکت‌های فعال در حوزه‌های مالی، انبارداری، امور تولیدی، پخش و … نرم‌افزارهای مدیریت امور حسابداری و مالی است. البته این نرم‌افزارها در هر صنفی برای پرداخت حقوق و دستمزد، حسابداری اموال، خرید و فروش، چک و … کاربرد دارند.
«شایگان سیستم» نیز با مطالعه در این زمینه به صورت اختصاصی، مشغول تولید نرم‌افزارهای تخصصی جامع و یکپارچه تحت عنوان «حسابگر» شده است.

کاماپرس، در ادامه به ۱۳ ویژگی شاخص شایگان سیستم می‌پردازد که دانستن آنها برای علاقمندان به حوزه آی‌تی و اطلاعات نرم‌افزارها خواندنی است؛

۱. شایگان سیستم در سال ۱۳۷۰به صورت تخصصی در زمینه‌های مهندسی نرم افزار و با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه «حسابگر» شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش تاسیس شده است.

۲. شرکت شایگان سیستم از ابتدای فعالیت خود تولید نسل اول محصولات را تحت داس، نسل دوم نرم افزار تحت ویندوز و در سال‌های اخیر نسل سوم نرم‌افزار مبتنی بر وب و وب سرویس‌ها را ارائه کرد.

۳. در تیرماه ۹۸ فروغ‌السادات میراسماعیلی به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، محمدرضا سماوی رئیس هیئت مدیره و مطهره سماوی، مرضیه ناصریان بیرکی و سمیه زنجیریه به مدت دوسال به عنوان عضو هیئت مدیره معرفی شدند.

آریاک سفر

۴. شایگان سیستم با نصب نرم‌افزار روی تلفن‌های هوشمند، خصوصا در پخش عمده و مویرگی امکان درج مستقیم سفارش و صدور فاکتور در محل مشتری را برای تیم فروش فراهم می‌کند.

۵. نرم افزارها‌ی شایگان سیستم در شرکت‌های فعال در زمینه صادرات، واردات، پخش، بسته‌بندی و … در سراسر ایران و کشور‌های همسایه مورد استفاده قرار می‌گیرد.‌

۶. شایگان سیستم در شهرهای اردبیل و ارومیه نمایندگی دارد و در شهرهای اصفهان و اهواز نیز، به ترتیب در دفاتر نمایندگی پاسکال سیستم و افرا کامپیوتر خدمات ارائه می‌دهد.

۷. شایگان سیستم برای کاربران خود چند نرم‌افزار در زمینه‌های مختلف بازرگانی، صنعتی، پخش، تجارت، فروشگاه- برای فروشندگان و مدیریت ارتباط با مشتری، سایبر وب، پاکت سایبر و حسابداری اموال تولید کرده است.

۸. برنامه‌های تولیدی شایگان سیستم، پاسخگوی طیف وسیعی از کسب و کارها است؛ این نرم‌افزارها با بیش از هزار و ۵۰۰ نوع گزارش، تصمیم‌گیری‌های صاحبان کسب و کار را تسهیل می‌کند.

۹. نرم‌افزار حسابداری با نام تجاری «حسابگر» دارای امکانات یکپارچه حسابداری، انبارداری، خرید و فروش، دریافت و پرداخت، دفتر چک و… برای بسیای از کسب و کارها در امور بازرگانی، فروشگاهی، خدماتی و پخش، امور نشرکتاب و پیمانکاری مناسب است.

۱۰. شایگان سیستم گواهی رتبه‌بندی و احراز صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور دارد. همچنین مجوز فعالیت خود را از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران دریافت کرده است.

۱۱. این شرکت از اعضای حقوقی انجمن حسابداری ایران و انجمن انفورماتیک ایران است.

۱۲. شرکت شایگان سیستم در سال ۱۳۹۲موفق به کسب جایزه استاندارد بین‌المللی، اعتماد مشتریان و نشان‌نو‌آوری در نهمین اجلاس ناپک شد.

۱۳. این شرکت در پانزدهمین نمایشگاه الکامپ فارس، نخستین همایش حسابداران استان ‌‌اذربایجان شرقی سال ۱۳۹۴ و دومین همایش حسابداری مدیریت شمال غرب کشور در استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۷ حضور داشته است.

 

 

مرتبط با : شايگان سیستم
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز