۱۳ نکته که باید درباره شاتل بدانید

لست سکند

گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل از بزرگ‌ترین شرکت‌های کشور در حوزه خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباط اینترنتی است.

کاماپرس در ادامه به ۱۳ نکته درباره گروه شاتل اشاره می‌کند که برای مخاطبان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات جالب است:

۱. شرکت سهامی خاص شاتل در سال ۱۳۸۱ با کسب مجوزهای عرضه‌ اینترنت از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد حوزه خدمات اینترنت شد.

۲. تیم بیست نفره گروه شاتل در ابتدا با تمرکز بر ارائه خدمات دسترسی به اینترنت از طریق تماس تلفنی و کارت تلفن بین‌المللی فعالیت خود را آغاز کرد.

۳. شاتل بعد از یک سال فعالیت توانست مجوز پی‌ای‌پی را از شرکت مخابرات ایران دریافت کند؛ به این ترتیب مقدمه گسترش فعالیت‌های این مجموعه فراهم شد. شرکت‌های دارای این مجوز، می‌توانند با استفاده از شبکه فیبر نوری برای کاربران، پورت پرسرعت ایجاد کنند.

راز آسمان پایتخت

۴. ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ثابت، اینترنت پرسرعت نسل جدید، تلفن ثابت، پهنای باند، خدمات محتوایی نماوا، خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها و… از فعالیت‌های گروه شاتل هستند.

۵. دفتر مرکزی گروه شرکت‌های شاتل در تهران مستقر است و چهار شرکت زیرمجموعه آن در اصفهان، کاشان، تبریز و کرج قرار دارد. موسس و رئیس هیات مدیره شرکت محمدحسن شانه‌ساززاده است.

۶. شاتل خدمات خود را با بیش از هزار و ۳۰۰ نفر نیروی انسانی و ۴۰۰ نمایندگی فروش در سراسر کشور ارائه می‌کند و از اولین ارائه‌‌دهندگان خدمات خط دیجیتال مشترک نامتقارن است.

۷. تعداد مشترکین شاتل در سراسر کشور به بیش‌ از ۳ میلیون نفر می‌رسد که از ۸۰۰ هزار سرویس فعال و خدمات اینترنت پرسرعت شاتل استفاده می‌کنند.

۸. طبق آمار وزارت ارتباطات از شش ماه اول سال جاری، سهم ۹ درصدی از بازار مشتریان اینترنت ثابت متعلق به گروه شاتل است. به این ترتیب شاتل بعد از مخابرات و ایرانسل، در جایگاه سوم کشور قرار می‌گیرد.

۹. با استفاده از اینترنت شاتل امکان دستیابی رایگان به وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی وجود دارد که برای آی‌پی‌های ایرانی بسته هستند؛ این ویژگی به تازگی برای مشتریان شاتل فراهم شده است.

۱۰. این گروه در سال ۹۸ برای چهارمین سال متوالی توانست تندیس بهترین محل کار در حوزه فناوری اطلاعات را از سوی جشنواره ملی بهره‌وری کسب کند.

۱۱. در سال ۱۳۹۸، شاتل تندیس نقره‌ای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را به‌عنوان تنها شرکت فعال در حوزه ارتباطات ثابت دریافت کرد.

۱۲. گروه شاتل در شش ماهه نخست سال ۹۹، برای چندمین بار موفق به کسب بالاترین نمره رضایت کاربران در طرح رضایت‌سنجی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد.

۱۳. عنوان محبوب‌ترین برند اینترنت پرسرعت ایران برای پنج دوره متوالی نصیب شاتل شده است.

مرتبط با : شاتل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز