۱۱ نکته که باید درباره فرش مشهد بدانید

شرکت فرش مشهد بزرگترین عضو گروه صنعتی مشهد و از بزرگترین بافندگان فرش ماشینی در کشور است.

فرش مشهد در سال 1356 در شهر مشهد با ظرفیت تولیدی سالیانه 240 هزار متر مربع تاسیس شد. در سال‌های بعد به دلیل رقابت داخلی و بین‌المللی با همکاری تیمی توانمند، که از مدیران باتجربه، مهندسین مجرب و کارگران ماهر تشکیل شده بود توانست به 2 میلیون و 400 هزار متر مربع افزایش پیدا کند.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره فرش مشهد می‌پردازد که برای علاقمندان به صنعت فرش جالب خواهد بود؛

۱. مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت رضا حمیدی نام دارد. و هاشم رضایی مدیر کارخانه است.

۲. این شرکت با استفاده از الیاف مرغوب شرکت درالون آلمان- بهترین و مرغوبترین رنگ‌ها و مواد شیمیایی کارخانجات ممتاز اروپا- پشم خالص با برند سازمان پشم نیوزلند و نخ ابریشم طبیعی محصولات خود را تولید و عرضه می‌کند و توانسته است طی ۴۰ سال فعالیتش، در بازارهای داخلی و بین‌المللی حضور داشته باشد.

آریاک سفر

۳. شرکت فرش مشهد به دلیل مشتری مداری و استانداردهای بالای کیفیت و همچنین خلاقیت در طراحی و رنگ‌آمیزی توانسته است به برندی خوش نام و محبوب تبدیل شود.

۴. یکی از عوامل تایید اهمیت تولید محصول باکیفیت در این شرکت، تکنولوژی روز دنیا در تولید فرش ماشینی است.

۵. واحد طراحی فرش مشهد خلاقیت، هنر، تجربه، جدیدترین تکنیکها و روش‌های طراحی را به کار گرفته تا بتواند بهترین نقش‌ها را در بازار داخلی و خارجی ارائه بدهد. تیم طراحی این شرکت از تکنولوژی روز دنیا و آخرین تکنیک‌ها و آموزش‌ها برای روش‌های طراحی و سلیقه روز دنیا بهره می‌برد.

۶. آموزش مداوم، تحقیق به منظور پیشرفت و توسعه و پایش مداوم آرای مشتریان کلید موفقیت فرش مشهد در تامین نیاز روز بازار فرش و ماندگاری نام فرش مشهد در این چند دهه است.

۷. شرکت فرش مشهد دارای یک شبکه توانمند توزیع است. این شرکت 25 فروشگاه در تمام ایران دارد و به همراهی نمایندگانش در بالغ بر 30 شهر کشور با بیش از 56 فروشگاه فعالیت دارد.

۸. شرکت فرش مشهد حدود 26 سال است که در بازارهای بین‌المللی حضور دارد و به بیش از 30 کشور دنیا صادرات فرش ماشینی دارد. این شرکت برای رسیدن به اهداف صادراتی خود، در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی شرکت می‌کند.

۹. محصولات فرش مشهد شامل فرش اکریلیک هزار و 200 شانه، فرش اکریلیک 700 شانه، فرش پلی پروپیلن 350 شانه، فرش اکریلیک هزار و 500 شانه، فرش اکریلیک هزار شانه و فرش اکریلیک 500 سانه است.

۱۰. فرش مشهد در نمایشگاه دموتکس 2015 حضور داشت. همچنین در سال 96 به عنوان برند برتر ایرانی برگزیده شد.

۱۱. کارخانجات فرش مشهد شامل شرکت رنگرزی مشهد، شرکت ریسندگی مشهد، شرکت چرم مشهد، شرکت فرش نگین مشهد، شرکت پتوی لاله مهرگان، شرکت گندم دشت مشهد، شرکت بابک شیمی توس و شرکت حوله یاس سپید هستند.

مرتبط با : فرش مشهد
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز