۱۱ نکته درباره سامانه دارا و تسهیلات اعطایی آن

«شرکت توسعه سامانه‌های هوشمند بلوط» راهکار نوآورانه‌ای با نام تجاری «دارا» جهت افزایش سطح رفاه افراد جامعه و بهره‌مندی آن‌ها از اعتبار کم بهره خرید ارائه کرد. دارا از سال 1398 به موجب امضای قرارداد بین شرکت توسعه سامانه‌های هوشمند بلوط و بانک ملی ایران شکل گرفت. در واقع دارا راهکاری چند جانبه جهت افزایش رضایت مردم، کسب و کارها و سازمان‌ها است. در صورت پیوستن یک سازمان به دارا، کاربران آن برای دریافت اعتبار خرید نیازی به مراجعه به بانک، معرفی ضامن و تشکیل پرونده ندارند. خدمات این مجموعه برای افراد مستقل به زودی ارائه می‌شود.

کاماپرس در ادامه به بیان ۱۱ نکته درباره این مجموعه می‌پردازد تا علامندان بیشتر با آن آشنا شوند؛

1. سامانه دارا توسط نوید رجایی پور و سید حسین خاتمی بنیانگذاری شد. این مجموعه علاوه بر ارائه وام کم بهره، در راستای تجهیز مالی زنجیره تامین نیز فعالیت می‌کند.

2. کالا و خدمات ارائه شده در وبسایت دارا در حوزه‌های گردشگری و سرگرمی، مد و پوشاک، کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، فرهنگ و هنر، مالی و حقوقی و … هستند.

3. لوازم الکترونیکی دید نگار، سرزمین فرش، آرکا چوب راش، ظروف آشپزخانه پارس روبین، دندان پزشکی افلاطون، مهد کودک آذین، عینک فروشی عظیمی و … فروشندگان و ارائه دهندگان کنونی خدمات در سامانه دارا هستند.

آریاک سفر

4. صندوق بازنشستگی، شهرداری تهران، های وب، پرشین بلاگ و الماس کارت ایرانیان به عنوان سازمان‌های همکار دارا شناخته می‌شوند.

5. آخرین اخبار این مجموعه درباره وام خرید کالا برای کارمندان، خرید اقساطی برای بازنشستگان، کتاب اعترافات یک قاتل اقتصادی و … است.

6. بانک ملی در سامانه دارا نقش نظارتی و عاملیتی دارد. این بانک علاوه بر نظارت به کلیه تراکنش‌های سامانه و اعتبارهای تخصیصی، در رابطه با دریافت تضامین نقد شونده کافی به منظور پرداخت مطالبات پذیرندگان در این مجموعه فعالیت دارد.

7. این سامانه برای کاربران پذیرفته شده دارا کارت صادر می‌کند. دارا کارت کاربران از طریق سازمان خودشان به دست آن‌ها می‌رسد. کاربران امکان افزایش موجودی در این کارت را دارند.

8. دارندگان دارا کارت یک اپلیکیشن برای جست و جوی پذیرنده‌ها و کالاها و خدمات مورد نظر و یک اپلیکیشن دیگر به نام موبایل کارت دارا، به منظور مدیریت موجودی دارا کارت خود، را در دست دارند.

10. فروشندگان پذیرفته شده در مجموعه دارا امکان مشاهده گزارش‌های مالی، از قبیل میزان فروش، فهرست تراکنش‌ها و …، را در پنل پذیرنده خود دارند.

11. این سامانه به پذیرندگان فعال خود امتیاز می‌دهد. امتیازدهی دارا به پذیرندگانش براساس معیارهایی مانند فروش، رضایت مشتریان، عدم ارتکاب تخلف و … انجام می‌شود.

مرتبط با : دارا
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز