۱۱ نکته خواندنی که می‌خواهید درباره امرسان بدانید

یخچال فریزرهای امرسان با شعار سازمانی «زیبا، پیشرو، مطمئن» یکی از یخچال‌های تولید داخل با‌کیفیت است که در سال‌های اخیر مشتریان زیادی را ترغیب به خرید و استفاده از محصولات این شرکت کرده است. علاوه بر کیفیت خوب، قیمت مناسب هم یکی از عوامل جذب مشتریان به سمت این برند ایرانی شده است.

در ادامه کاماپرس به ۱۱ نکته کلیدی درباره امرسان می‌پردازد. این اطلاعات می‌تواند برای تولیدکنندگان لوازم خانگی جالب باشد؛

۱. شرکت صنایع امرسان، در سال 1360، به وسیله حسین فتاحی تاسیس شد. این شرکت تا سال 1366 مشغول تولید فریزرهای خانگی بود. در همان سال اولین یخچال فریزر 16 فوت، با طراحی جدید توسط امرسان تولید شد. از جمله ویژگی‌های این محصول، طراحی بدنه و سیستم تبرید، بود که باعث شد این مدل به پرفروشترین مدل یخچال و فریزر داخلی تبدیل شود. پس از آن یخچال و فریزرهای 18 و 20 فوت تولید شد که یخچال‌های 20 فوت، همچنان رتبه اول فروش بازار را در دست دارند.

۲. از جمله سوابق کاری حسین فتاحی، مدیرعامل شرکت امرسان، می‌توان به فعالیت 15 ساله در شرکت‌های آزمایش، ارج، الکترولوکس و ساراول اشاره کرد.

۳. یخچال پنج فوت امرسان در سال 1381-1382 و یخچال 20 فوت این برند در سال 1382-1383، موفق شدند لوح طرح برتر از مرکز توسعه صادرات و فرهنگستان هنر را دریافت کنند.

آریاک سفر

۴. این برند یخچال‌سازی در سال 1383، یخچال فریزر کاملا هوشمند مدل «سامی» را با استفاده از تکنولوژی مدرن، تولید و روانه بازار کرد. این محصول با خصوصیات به‌روز شده، قابلیت کنترل دیجیتالی داشته، از نظر بدنه و سیستم تبرید- سیستم سرمایشی- نیز قابلیت رقابت با تمام محصولات هم‌رده داخلی و خارجی هم‌زمان خود را دارد.

۵. امرسان موفق شده عنوان واحد نمونه سال 1383 را از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران دریافت کند.

۶. شرکت صنایع امرسان در سال 1391، سایت خود را از کمرد به شهرک صنعتی عباس‌آباد تغییر داده و در فضایی به مساحت 150 هزار متر مربع، شامل 35 هزار متر مربع سوله و 13 هزار متر سوله انبار مستقر شده است.

۷. این برند با به‌کارگیری کادری مجهز، توانسته اولین یخچال فریزر ایرانی با گرید مصرف انرژی اِی را بسازد.

۸. هم‌اکنون شرکت صنایع امرسان یخچال‌هایی با گرید مصرف انرژی اِی تو پلاس و اِی تری پلاس تولید می‌کند و محصولاتش 36 ماه گارانتی دارند. این شرکت همچنین دارای گواهینامه سازگاری با استانداردهای اروپایی است.

۹. شرکت صنایع امرسان، دارای بیش از 32 سال سابقه در حوزه تولید لوازم خانگی است و طی این سالها توانسته است تقدیرنامه‌ها و گواهی‌نامه‌های گوناگونی را در حوزه کاری خود به‌دست آورد.

۱۰. در حال حاضر حدود هزار نفر به صورت تمام‌وقت و پاره وقت برای شرکت امرسان کار می‌کنند که همه آنها دارای مدرک دیپلم و بالاتر هستند. 20 درصد از کارکنان این شرکت دارای تحصیلات تکمیلی و یک درصد آنها دارای مدرک دکتری هستند.

۱۱. فرزین ایران‌نژاد، مشاور مدیرعامل، حسین پورمحمدی، مدیر بیزینس و امیر ممبینی، مشاور مدیرعامل هستند. همچنین یاسر اسماعیلی رکنی، معاونت بهره‌برداری برودتی، ابراهیم نوری، معاونت بهره‌برداری غیربرودتی این شرکت هستند. مدیر بازاریابی و فروش شرکت نیز محمود قیاسی معاصر و مدیر بازرگانی آن علی اسکویی هستند.

۱۲. محصولات شرکت امرسان شامل یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر، اجاق گاز، جاروبرقی و هود است.

مرتبط با : امرسان
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز