۱۱ نکته جالب که می‌خواهید درباره لیوتاب بدانید

صندلی‌های اداری لیوتاب
لست سکند

در دنیای مدرن و پیشرفته امروز، سازمان‌هایی در عرصه رقابت موفق عمل می‌کنند که نوآوری و خلاقیت داشته باشند. لیوتاب با شعار «زندگی بهتر در محیط کار» یکی از همین مجموعه‌هاست.

کاماپرس در ادامه به ۱۱ ویژگی مبلمان اداری لیوتاب اشاره می‌کند که دانستن آنها برای فعالان این صنعت جالب است؛

۱. شرکت لیوتاب در سال ۱۳۸۴ با نگاهی نو پا به عرصه تولیدکنندگان مبلمان اداری گذاشت. این مجموعه با الگوبرداری از شرکت‌های مطرح دنیا، تلاش کرده است محصولات خود را بر اساس استانداردهای بین‌المللی تولید و طراحی کند.

۲. استفاده از جدیدترین فناوری‌های تولید، جهت نوآوری و حفظ کیفیت، مهمترین هدف لیو و رضایت مشتری بزرگترین آرزوی این شرکت است.

۳. محصولات لیو در گروه‌های صندلی و مبلمان مدیریتی و معاونتی، کارشناسی و کارمندی، کنفرانسی، انتظار، آموزشی، اپراتوری، رستورانی، چهارپایه مبل اداری، جلو مبلی اداری و کازوی دسته‌بندی شده است.

راز آسمان پایتخت

۴. صندلی کارشناسی ۱۸۱یو، صندلی مدیریتی191جی‌اس‌پی، صندلی کارشناسی ۱۷۲اس‌پی‌یو‌جی و پرفروش‌ترین آنها صندلی‌های مدیریتی آ۹۱ و جی۹۱ و صندلی معاونتی جی۹۲ است.

۵. مسعود جوشقانی کارآفرین و بنیانگذار لیوتاب، دلیل شکل گیری لیوتاب را علاقه شخصی به تولید و خلق محصول تازه و خلا موجود در بازار دکوراسیون و مبلمان مدرن و بروز می داند. هدف بعدی بنیان‌گذار این شرکت، صادرات کالاهای لیوتاب است.

۶. در سال ۱۳۹۸ مسعود جوشقانی، حسن مسعود و کوروش فتاحی به مدت دو سال به ترتیب در سمت‌های مدیر عاملی، رئیس هیات مدیره و نایب رئیس هیات مدیره مجموعه لیوتاب انتخاب شدند.

۷. شرکت تالین، لینه‌آ، بونو و فابریک از همکاران تجاری شرکت لیو هستند.

۸. بانک صادرات ایران، ال جی، شهرداری تهران، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه الزهرا، موسسه آموزش عالی هراز، دانشگاه صنعتی مالک‌اشتر و … از مشتریان مبلمان اداری لیو هستند.

۹. شرکت پادایران، طراحان برتر چیدمان آریا، ساویس و فیلپا سیستم، نمایندگان لیوتاب در شهرستان‌ها محصوب می‌شوند. همچنین فروشگاه‌های ایران اتحاد،شیک شاد، جهان چیدمان گسترکیش و ولیعصر از نمایندگان لیو در تهران هستند.

۱۰. مجموعه لیو دارای گواهی استاندارد مدیریت کیفیت و گواهی رسیدگی به شکایات مشتری است.

۱۱. شرکت لیو در سال ۱۳۹۷ از طرف اتاق بازرگانی، معادن و کشاورزی مورد تقدیر قرار گرفت. این مجموعه در سال ۹۸ نیز در نهمین نمایشگاه بین‌المللی حضور داشت.

 

مرتبط با : لیوتاب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز