۱۰ نکته درباره ظریف مصور که باید بدانید

لست سکند

این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که نام «ظریف مصور» را نشنیده باشد. از میان برندهای متنوع موکت ایرانی، ظریف مصور، از اعتبار و محبوبیت خاصی نزد مردم برخوردار است. این برند با ارائه قیمت مناسب و طرح‌های زیبا و شیک، یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوشش کف منزل یا محل کار به شمار می‌رود.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره شرکت تولیدی ظریف مصور می‌پردازد تا علاقمندان بیشتر با این شرکت و محصولاتش آشنا شوند؛

۱. شرکت تولیدی ظریف مصور در سال 1362 بنا شد. این شرکت در سال 94 شرکت تولیدی صنعتی نامداران زریوار، شرکت تولیدی-صنعتی تافت بافت بروجن  شرکت مهندسی فرآیند بهین راهبرد پارسی را بنا کرد. همچنین ظریف مصور در سال 93، شرکت رزین پلیمر بروجن، شرکت تولیدی-صنعتی تن‌آسا بروجن و شرکت زربافت چاپ را به بهره‌برداری رساند.

۲. ظریف مصور طی سال‌های ۹۰ و ۹۱ موسسه حضرت خدیجه کبری(س)، شرکت سیمین چاپ نقش جهان و سراج گستران رجال را احداث کرد.

۳. در حال حاضر بالغ بر ده‌ها محصول و خدمات متنوع در کارخانجات ظریف مصور تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شوند. تعدادی از این محصولات شامل موکت پرزبلند تافتینگ، کالای خواب، چمن مصنوعی، موکت نمدی و اقلام مقابله با کرونا هستند.

راز آسمان پایتخت

۴. از جمله محصولات صنعتی این گروه می‌توان به منسوجات ژئوتکستایل، مواد ژئوکامپوزیت، الیاف و نخ، رزین، منسوجات بدون بافت «نان وون» خودرویی، ورق‌های عایق ژئوممبران، انواع فیلترها، پلیمر مستربچ و پارچه‌های ترموباند اشاره کرد.

۵. علاوه بر تولید محصولات، این شرکت بومی سازی خدمات و دانش مهندسی را هم به عنوان مغز‌افزار جاری در گروه تولیدی خود انجام می‌دهد.

۶. ارائه خدمات مشاوره در رابطه با بهینه‌سازی فرآیندهای کسب و کار، استقرار راهکارها و ارائه خدمات جامع برنامه‌ریزی منابع سازمان مهندسی در ساخت، بهره‌برداری مجتمع‌های عظیم نیروگاهی پتروشیمی، صنعتی و طراحی و نظارت و اجرای بناهای اداری-تجاری و صنعتی از دیگر قابلیت‌های گروه ظریف مصور است.

۷. بنیان‌گذار ظریف مصور و ریاست هیئت مدیره آن؛ علی محمد رجالی نام دارد. سید مصطفی طباطبایی، محمدرضا رجالی و سید امیرحسین طباطبایی اعضای هیئت مدیره این شرکت، با بیش از 2 هزار و 500 نیروی انسانی متخصص هستند.

۸. شرکت ظریف مصور در نمایشگاه بین‌المللی انواع کفپوش، موکت و فرش ماشینی تهران، سال 97 و 98 و نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین تهران سال 97 حضور داشته است.

۹. کسب لوح و نشان امین‌الضرب- عالی‌ترین نشان کارآفرینان بخش خصوصی- و نشان برند تجاری برتر ایران سال 97، همچنین نشان عالی صنعت سال 93، نشان عالی رضایتمندی مشتری و خدمات پس از فروش سال 92 و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان سال 90 از جمله افتخارات ظریف مصور به شمار می‌آیند.

۱۰. این شرکت گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد جهانی صنعت خودرو، صنعت برگزیده سبز سال 86 و سیستم مدیریت کیفیت را داراست. همچنین شرکت ظریف مصور موفق به دریافت نشان استاندارد تجارت و صادرات به قاره اروپا برای محصولات تافتینگ شده است.

مرتبط با : ظریف مصور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز