۱۰ نکته درباره دیجی ریال و معاملات ارز دیجیتال

تیم «دیجی ریال» در سال 1397 با شناخت نیازهای مردم و پتانسیل‌های موجود در بازار رمزارزها، پلتفرمی برای پاسخگویی به نیازها و استفاده از فرصت‌های این صنعت در ایران طراحی کرد و دست به کار توسعه‌ی آن شد. کاربران وب سایت دیجی ریال با امکان استفاده از سرویس‌های این وب سایت، وارد دنیای رمزنگاری شده می‌شوند. اسکریپت طراحی شده توسط تیم دیجی ریال کاملاً متناسب با نیاز کاربران ایرانی است. دیجی ریال وجود امنیت در پرداخت‌ها، ارائه بهترین نرخ‌ها و سرعت در خدمات را تضمین می‌کند.

کاماپرس در ادامه 10 نکته از این مجموعه را ارائه می‌دهد که برای علاقمندان به خرید ارزهای دیجیتال جالب خواهد بود؛

1. خشایار فتحی راد و سید وحید حسینی از هم بنیانگذاران مجموعه دیجی ریال هستند. در این مجموعه، 21 نفر نیروی انسانی فعالیت دارند.

2. خدمات آنلاین این گروه شامل خرید بیت کوین، پرفکت مانی، تتر و ارائه قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم می‌شود.

3. چت آنلاین ، تماس با دیجی ریال، تلگرام و واتس آپ و ارسال تیکت، از جمله راه‌های ارتباطی کاربران با این مجموعه محسوب می‌شوند.

آریاک سفر

4. کاربران امکان شارژ کیف پول ریالی خود را از دو طریق افزایش موجودی از راه درگاه بانکی یا افزایش موجودی از طریق ثبت فیش حواله بانکی دارند.

5. کاربران با در نظر گرفتن ساعت انجام فروش ارز به سایت و به دلیل شرایط سیستم بانکی و پایا از یک ساعت تا 24 ساعت، امکان برداشت و انتقال موجودی ریالی را به حساب بانکی خود خواهند داشت.

6. همچنین افراد به منظور پرداخت ریالی به دیجی ریال، که به درگاه بانکی منتقل می‌شود، امکان پرداخت با کارت‌های بانکی عضو شتاب را دارند.

7. وبلاگ این مجموعه حاوی مطالبی درباره میزان کارمزد صرافی بایننس و چگونگی محاسبه آن‌ها، کارمزد تراکنش کاردانو، آموزش خرید دیجی بایت، معرفی کیف پول‌های ترون، آموزش کیف پول اتمیک، آموزش کیف پول تراست والت و … است.

8. کاربران دیجی ریال در هنگام استفاده از وبسایت آن و همچنین پرداخت اینترنتی، حق استفاده از برنامه‌های تغییر آی.پی را ندارند. در غیر این صورت دیجی ریال مجاز به نگهداری مبلغ واریزی کاربر، تا زمان تعیین تکلیف موضوع خواهد بود.

9. ممانعت از جلوگیری خروج ارز از کشور و اتصال به بازارهای جهانی به عنوان ارزش افزوده این مجموعه مطرح می‌شود.

10. دریافت اطلاعات شخصی افراد برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، طبق دستورالعمل پلیس فتا و قوانین رایج بازارهای مالی دنیا و همچنین با هدف جلوگیری از سو استفاده از کارت‌های بانکی دزدی صورت می‌گیرد. در واقع هر فرد باید مالکیت کارت بانکی‌ مورد استفاده خود در خرید و فروش ارزهای دیجیتال را اثبات کند.

مرتبط با : دیجی ریال
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز