۱۰ نکته درباره خدمات فاکتور آنلاین مجموعه حسابیت

لست سکند

«حسابیت» از سال 1395 در قالب یک سیستم فاکتور آنلاین، به منظور مدیریت آسان و امن حساب و مشتریان در بستر اینترنت، فعالیت خود را آغاز کرد. حسابیت محصولی از شرکت پردازش ابری مریان است. با استفاده از این برنامه، فروشنده امکان صدور و ارسال فاکتور برای مشتریان را دارد. مشتری با دریافت لینک فاکتور، مبلغ آن را از طریق دکمه پرداختی به صورت آنلاین پرداخت می‌کند.

در ادامه کاماپرس 10 نکته از این مجموعه را برای خوانندگان و کاربران حسابیت ارائه می‌دهد؛

1. حسابیت با عنوان «صورتحساب هوشمند شما» توسط علی فارمد بنیانگذاری شد؛ مرکزیت این مجموعه در تهران قرار دارد.

2. صدور فاکتور و ارسال آن برای کاربران حسابیت رایگان است. متقاضیان برای دسترسی به امکانات پیشرفته به فعال سازی بسته‌ها نیاز دارند.

3. بسته‌های حسابیت نیز به سه دسته پایه، حرفه‌ای و تجاری یک ماهه با قیمت‌های مختلف تقسیم می‌شوند. تمامی بسته‌ها دارای امکانات پرداخت آنلاین، ضمیمه فایل به فاکتور، پیگیری خودکار، شخصی سازی فاکتورها، متن اختصاصی ایمیل، صدور رایگان فاکتور، گزارش اکسل و … است.

راز آسمان پایتخت

4. استفاده از سرویس حسابیت در سایت‌های حراج، مزایده و سایت‌های تبلیغات کلیکی سرمایه گذاری، تحت عنوان باکس در اینترنت، ممنوع است. این مجموعه به شدت با اسپم مخالفت می‌کند. در صورت مشاهده اسپم از سوی کاربران خود، در اولین فرصت حساب خاطی را مسدود خواهد کرد.

5. زمان درخواست واریز وجه به حساب بانکی تا زمان واریز به حساب بانکی متقاضیان، بین 1 ساعت تا سه روز کاری تخمین زده می‌شود. این زمان به سبب اطمینان صحت تراکنش‌های ورودی و حساب مورد نظر است.

6. حسابیت به عنوان پرداخت یار تحت نظارت شاپرک فعالیت می‌کند. این مجموعه عضو رسمی نظام صنفی رایانه‌ای تهران و سامانه ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی است.

7. در صورت عدم تمایل کاربران به ادامه فعالیت در حسابیت، امکان ارسال تیکت عدم فعالیت حساب کاربری برای آن‌ها فراهم است. مجموعه حسابیت حساب کاربری مورد نظر را متوقف خواهد کرد. اما به منظور نگهداری جزئیات کاربران و تراکنش‌ها، هیچ یک از اطلاعات تقاضیان عدم فعالیت را از پایگاه‌ داده‌های خود حذف نمی‌کند.

8. مجموعه‌های دیجیاتو، وبنا، هفته نامه شنبه، نت استارت و استارتاپ شو به عنوان همراهان حسابیت معرفی شده‌اند.

9. وبلاگ این مجموعه حاوی مطالبی درباره اشتباهات رایج فریلنسرها، نرم افزارهای ضروری برای کسب و کارهای کوچک، سرعت در پرداخت مشتریان، بهترین ساختار برای کسب و کارهای کوچک و … است.

10. حسابیت در پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در رویدادی تحت عنوان سخن تازه به عنوان برگزیده دوم اعلام شد.

مرتبط با : حسابیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز