۱۰ نکته جالب درباره آسان پرداخت که بهتر است بدانید

لست سکند

شرکت آسان پرداخت پرشین در اردیبهشت‌ماه سال 1388 با مجوز بانک مرکزی تاسیس شد. فعالیت این شرکت در حوزه خدمات پرداخت- پی‌اس‌پی- است. اپلیکیشن آپ، درگاه پرداخت اینترنتی، دستگاه کارت‌خوان و #۷۳۳* از جمله فعالیت‌هایی است که این مجموعه به کاربران ارائه می‌دهد. آسان پرداخت در 49 نقطه از ایران نمایندگی فعال دارد.

کاماپرس در ادامه با ذکر ۱۰ نکته، شرکت آسان پرداخت را برای فعالان حوزه خدمات پرداخت دقیق‌تر معرفی می‌کند؛

1. شرکت آسان‌پرداخت ۴ بار مجری انحصار پرداخت الکترونیک نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و ۳ مرتبه مجری انحصاری پرداخت الکترونیک کلیه نمایشگاه‌های کتاب استانی بوده است.

۲. این مجموعه تاکنون در زمینه متمرکزسازی پرداخت‌های مراکز وابسته به قوه‌قضائیه، درگاه پرداخت اینترنتی برخی فروشگاه‌های اینترنتی، صندوق‌های فروشگاهی چند فروشگاه زنجیره‌ای و پشتیبانی کلیه پرداخت‌های بیمه ایران فعالیت داشته و با شرکت حمل و نقل ریلی «رجا» در زمینه ارائه بلیت‌های قطار و با بانک‌ها در زمینه ارائه خدمت انتقال وجه، از طریق اپلیکیشن آپ همکاری کرده است .

۳. این مجموعه تاکنون افتخارات و رتبه‌هایی چون رتبه 58 بزرگترین شرکت‌های ایران در رتبه‌بندی آی‌ام‌آی-100 ، رتبه نخست گروه رایانه در رتبه‌بندی آی‌ام‌آی-100، بالاترین نشان چهار ستاره مسئولیت اجتماعی ایران و رتبه 28 دنیا در رتبه‌بندی مجله معتبر نیلسون- نشریه تخصصی سیستم‌های پرداخت در دنیا – را به‌دست آورده است.

راز آسمان پایتخت

۴. آسان‌پرداخت با بانک‌هایی مثل سپه، دی، توسعه‌تعاون، تجارت، کشاورزی، گردشگری، مسکن و شرکت‌های شاپرک، ایرانسل، همراه‌اول، بیمه‌ ایران و مجتمع قوه‌قضائیه همکاری دارد.

۵. سهام آسان‌پرداخت در مهرماه 1395، با 100 میلیون سهم برای نخستین بار در بورس عرضه شد. اولین بار، این مجموعه در خردادماه 1396 به ‌ازای هر سهم مبلغ 1000 ریال تقسیم سود کرد.

۶. مجمع عمومی دوره مالی سال 1398 هم به دلیل شیوع کرونا، در شهریورماه امسال به‌صورت آنلاین برگزارشد. در این مجمع، معادل 94ریال سود به ازای هر سهم، برای سهامداران تعیین شد. در مجموعه آپ، خدمتی مثل دریافت کد بورسی و احراز هویت غیرحضوری برای کاربران بورس فراهم شده است.

۷. آپ در دوره پذیره‌نویسی ای‌تی‌اف2، پلتفرم 60 درصد از خریدهای کاربران را به خود اختصاص داد.

۸. آپ در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، بهترین اپلیکیشن نوآور سال گذشته معرفی شد. آخرین همکاری این مجموعه در خصوص دومین جشنواره فین‌تک فارم بود.

۹. اپلیکیشن آپ، اولین اپلیکیشن حوزه مالی با بیش از 40 میلیون دانلود است. از این‌رو عنوان بهترین اپلیکیشن سال 1398 هم به مجموعه آسان‌پرداخت تعلق گرفت.

۱۰. این مجموعه در جدیدترین فعالیت خود، با مجموعه شبکه نمایش خانگی «هم‌رفیق» همکاری دارد؛ تماشاگران هم‌رفیق می‌توانند از طریق ثبت‌نام در اپلیکیشن آپ در این برنامه حضور پیدا کنند.

مرتبط با : آسان پرداخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز