۱۰ نکته برای آشنایی بیشتر با نرم افزار کیان

نرم‌افزار صندوق فروشگاهی کیان

در دنیای ارتباطات، نرم ‌افزارهای کاربردی که بتوانند نیازهای کاربران را به ساده‌ترین شکل رفع کنند، حرف اول را می‌زنند. «نرم‌افزاهای کیان» راهکار عملی برای کسانی است که می‌خواهند حسابدار خود باشند، بدون آنکه حسابداری بدانند! حتی افرادی که نحوه کار با کامپیوتر را نمی‌دانند، می‌توانند با کمک این نرم افزار وارد این دنیای گسترده شوند.

کاماپرس در ادامه به بارزترین ویژگی‌های شرکت نرم‌ افزاری کیان نور رایانه می‌پردازد که برای علاقمندان به صنعت مهندسی نرم افزار جالب خواهد بود؛

۱. شرکت کیان در سال ۱۳۷۹ به عنوان بخش خارجی طراحی و توسعه شرکت «لوگ‌ور» آلمان، با هدف ارائه راهکاری مطمئن و متمرکز به مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تولید نرم افزارهای یکپارچه فروش تاسیس شد.

۲. حاصل این همکاری تکمیل نرم افزار «لوکاس» پیشرفته‌ترین نرم‌ افزار فروشگاهی زنجیره‌ای اروپا، مبتنی بر فناوری جاوا و ارائه آن به بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اروپا شد. پس از موفقیت‌های پی‌در‌پی، در سال ۱۳۸۲ شرکت «تورکس ریتیل» انگلستان، این نرم‌افزار و شرکت لوگ‌ور را خریداری و برنامه لوکاس را به عنوان محصول استراتژیک خود معرفی کرد.

۳. سیستم جامع مدیریت فروشگاهی، صندوق فروش، مدیریت پیکربندی فروشگاه، مدیریت کالا و انبار، مدیریت فروشگاه و جند نمونه دیگر از محصولات کیان هستند.

آریاک سفر

۴. محمدعلی عطارها به عنوان مدیرعامل، به همراه غلامحسین عرب حسن‌‌خانی، مهرداد شریف‌بختیار و دو عضو دیگر، مجموعه کیان رایانه را تشکیل می‌دهند.

۵. شرکت کیان نور رایانه به عنوان یک گروه توانمند، در سال ۱۳۸۵ به مدت ۴ سال مشغول طراحی و تولید مجموعه نرم افزاری جدیدی در زمینه سیستم‌های جامع فروشگاه‌های زنجیره‌ای شد؛ متخصصان این شرکت با توجه به دانش فنی فراهم شده در زمینه صنعت خرده‌فروشی و آشنایی با بازارهای بین‌المللی، مجموعه نرم‌افزاری خود را مبتنی بر فناوری «نت فریم‌ورک» تولید کردند.

۶. «سیستم جامع مدیریت فروش فروشگاهی کیان» و همچنین نرم‌افزارهای داشبورد مدیریت، انباداری سیار، کیوسک اطلاع‌رسانی و اتوماسیون، کاربر را در جهت سازماندهی و بهینه‌سازی مراحل سازمانی فروش همراهی می‌کند. ضمن اینکه تمامی مراحل سازمانی فروش در این نرم‌افزارها، بر اساس استانداردهای بین‌المللی طراحی شده‌اند.

۷. یکی از فعالیت‌های اصلی شرکت نرم افزاری کیان، ارائه نرم‌افزارهای متنوع به منظور دستیابی به مدیریتی مطمئن در فروشگاه‌های کوچک، زنجیره‌ای و فروشگاه‌های بسیار بزرگ است.

۸. مهرماه سال جاری، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با نماد بورسی «سپ» در راستای فعالیت‌های شرکت و برای تکمیل و توسعه ارائه خدامات الکترونیک، ۵۱ درصد از سهم‌الشرکه شرکت نرم افزاری کیان نور رایانه را خریداری کرد.

۹. کیان رایانه در سال ۱۳۹۸ در اولین نمایشگاه کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی تبریز حضور داشت.

۱۰. در دومین همایش تجلیل از برندهای برتر سال 1394 از محمدعلی عطارها، مدیرعامل شرکت کیان نور رایانه، به عنوان برند برتر در حوزه تولید نرم افزارهای یکپارچه فروشگاه‌های زنجیره‌ای تجلیل شد. همچنین در بهمن ماه ۱۳۹۸ در ششمین گردهمایی بزرگان صنعت خرده‌فروشی «ایران ریتیل»، شرکت کیان مورد تقدیر قرار گرفت.

مرتبط با : کیان نور رایانه
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز