۱۰ رمزارزی که باید در نیمه دوم سال بخرید

رمزارز-کاماپرس

بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در چند ماه گذشته به دلایل زیادی شبیه به یک کابوس بوده است؛ اما اکنون در حال بهبود است. در حال حاضر هزاران ارز دیجیتال در بازار وجود دارد که کاربران زیادی را با این سؤال مواجه می‌کند که کدام یک بهترین ارزدیجیتال برای سرمایه‌گذاری یا خریدوفروش است؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ طلا و ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ۱۰ ارز دیجیتال برتر در بازار‌های آنلاین ارائه می‌شود که با ورود به نیمه دوم سال ۲۰۲۲، می‌توانید آنها را خریداری کنید.

1.بیت کوین Bitcoin

جای تعجبی وجود ندارد که بیت کوین همچنان به عنوان محبوب‌ترین ارز رمزنگاری شده در جهان حاکم است. ارزش بازار این رمز ارز در حال حاضر نزدیک به ۱.۳ تریلیون دلار رسیده است. اگر بیت‌کوین یک شرکت بود، از متا پلتفرم‌ها و تسلا نیز بزرگ‌تر بود. بیت کوین بیشتر از هر ارز دیجیتال دیگری در بین مردم پذیرفته شده است؛ چرا که مدت زمان طولانی‌تری وجود داشته است.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

رمزارز-کاماپرس

2.اتریوم Ethereum

اتریوم دومین ارز دیجیتال محبوب در بازار جهانی ارز‌های دیجیتال است. اتریوم ۲.۰ (نسل جدید اتریوم) برای بهبود شبکه در تراکنش‌های مالی ایجاد شده است. این ارز به عنوان اولین ارز دیجیتالی شناخته می‌شود که قرارداد‌های هوشمند را قبل از سایر ارز‌های دیجیتال راه‌اندازی کرد. اتریوم یکی از برترین ارز‌های رمزنگاری شده برای سرمایه‌گذاری قبل از رسیدن به یک روند صعودی دیگر است.

رمزارز-کاماپرس

3.بایننس کوین Binance Coin

بایننس کوین توکن اصلی یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز‌های دیجیتال (Binance) در جهان است. بایننس بر روی آوردن صرافی‌های ارز‌های دیجیتال به خط مقدم بازار‌های مالی و اقتصادی تمرکز دارد.

رمزارز-کاماپرس

4.لایت کوین Litecoin

لایت کوین یک ارز دیجیتال است که برای ارائه پرداخت‌های سریع، ایمن و کم هزینه با استفاده از ویژگی‌های منحصر به فرد بلاک چین طراحی شده است. از زمان آغاز به کار Litecoin، پذیرش و استفاده از آن در میان سرمایه‌گذاران افزایش یافته است. این ارز دیجیتال معمولاً جزء ده رمز ارز برتر از نظر ارزش بازار محسوب می‌شود.

رمزارز-کاماپرس

5.یو اس دی کوین  USD Coin

یو اس دی کوین(USDC)  نوعی ارز دیجیتال است که از آن به عنوان یک استیبل کوین یاد می‌شود. شما همیشه می‌توانید ۱ دلار سکه را با قیمت ۱.۰۰ دلار آمریکا باز خرید کنید و قیمت ثابتی به آن بدهید. در کوین‌بیس، مشتریان واجد شرایط می‌توانند به ازای هر کوین دلاری که دارند، پاداش دریافت کنند.

رمزارز-کاماپرس

6.ارز XRP

شاید با شنیدن نام ارز XRP، به یاد ارز ریپل با نماد XRP بیفتید؛ اما این دو متفاوت هستند. این ارز درواقع توکنی است که می‌تواند به هر ارز دیگری تبدیل شود. ریپل محصولات خاص خود را دهرد که ارز XRP یکی از آن‌ها است.

رمزارز-کاماپرس

7.دوج کوین Dogecoin

دوج کوین اولین ارز رمزنگاری شده میم (meme coin) است که با یک شوخی اینترنتی شروع شد. این شوخی که مدت‌ها پیش با نماد یک سگ در اینترنت ترند شده بود اکنون یک ارز دیجیتال است که افرادی مانند ایلان ماسک و مارک کوبان از آن حمایت می‌کنند. دوج کوین در سال ۲۰۲۰ توانست به عنوان یک مدل پرداخت وارد تیم‌های ورزشی سینما‌های AMC شد شود.

رمزارز-کاماپرس

8.پلیگون Polygon

پلیگون یک پلتفرم آینده نگر است که با شبکه Ethereum سازگاری دارد. توکن این پلتفرم «MATIC» نام دارد که برای مدیریت، سپرده‌گذاری و هزینه‌های گس (کارمزد شبکه اتریوم) استفاده می‌شود. این شبکه زنجیره‌های بلاک‌چینی را ایجاد و همچنین به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا بر برخی مشکلات پیچیده اتریوم غلبه کنند.

رمزارز-کاماپرس

9.تتر Tether

تتر یکی دیگر از توکن‌های اتریوم است که نوسانات کمتری نسبت به دیگز ارز‌های دیجیتال دارد؛ چرا که تتر یکی از قوی‌ترین استیبل کوین‌های بازار است که با دلار آمریکا ارتباط دارد. بنابراین، شما می‌توانید یک کوین Tether را تنها با یک دلار خریداری کنید. با این حال، خرید استیبل کوین ممکن است برای برخی از سرمایه‌گذاران عجیب به نظر برسد.

رمزارز-کاماپرس

10.پولکادات Polkadot

پولکادات با نماد اختصاری DOT یک ارز دیجیتال منحصر به فرد است. هدف این ارز دیجیتال، اتصال بلاک چین‌های مجاز به شبکه‌ای واحد و یکپارچه است. این شبکه نسل نوینی از بلاک چین محسوب می‌شود که تعامل‌پذیری شبکه‌های مختلف را افزایش می‌دهد؛ به طوری که اوراکل‌ها و بلاک چین‌های را به هم مرتبط می‌کند که بتوانند اطلاعات خود را از طریق پولکادوت به اشتراک بگذارند.

رمزارز-کاماپرس

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز