آشنایی با پلتفرم یوآیدی در ۱۲ نکته

پلتفرم احراز هویت «یوآیدی» از سال 1394 با ورود به حوزه فناوری‌های قانون گذاری، کار خود را آغاز کرد. این پلتفرم برای اولین بار در ایران توانسته خدمات احراز هویت غیرحضوری را ارائه دهد. یوآیدی با تیم حرفه‌ای و به وسیله تکنولوژی هوش مصنوعی و استفاده از فناوری‌های اُ.سی.آر تطبیق چهره و زنده بودن تصویرها، راهکار مناسبی را برای احراز هویت دیجیتال بر بستر آنلاین فراهم کرده است.

کاماپرس در ادامه 1۲ نکته از این پلتفرم را برای آشنایی بیشتر خوانندگان و کاربران یوآیدی و خدمات آن مطرح می‌کند؛

1. یوآیدی در حال حاضر با ۲۰ نفر نیروی انسانی تحت مدیریت نیما شمساپور مشغول به فعالیت است.

2. این پلتفرم با ارائه یک شناسه دیجیتالی به کاربران خود، دسترسی آن‌ها به وبسایت‌ها، استارتاپ‌ها و سایر محیط‌های نیازمند به احراز هویت را تسهیل می‌کند.

3. یوآیدی به حوزه‌هایی مانند بانکداری و خدمات مالی، اپراتور تلفن همراه، صرافی رمز ارزها، پلتفرم‌های اقتصاد مشارکتی، بازار سرمایه و پلتفرم‌های سرمایه گذاری آنلاین کمک می‌کند.

آریاک سفر

4. این پلتفرم از الگوریتم تطابق تصویر، فناوری یادگیری ماشین، الگوریتم تشخیص زنده بودن تصویر و الگوریتم پردازش متن استفاده می‌کند.

5. مجموعه‌هایی مانند آسان پرداخت، بانک تجارت و ستاره 724 مربع از خدمات یوآیدی استفاده کرده‌اند.

6. افتتاح حساب بانکی به صورت غیر حضوری، اعطای وام به صورت آنلاین، صرافی‌های آنلاین و خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ایجاد امکان مقیاس پذیری برای کسب و کارهای نوپا و ایده‌های نو و … به عنوان ارزش افزوده‌های این پلتفرم شناخته می‌شوند.

7. این مجموعه خدمتی تحت عنوان کیف مدارک یوآیدی به کاربران خود ارائه می‌دهد. بهبود تجربه کاربری، جلوگیری از دسترسی بی دلیل به وب سایت‌ها به اطلاعات حساس کاربران و … از مزایای کیف مدارک یوآیدی است.

8. این شرکت تاکنون توانسته تقدیرنامه شرکت نوآور در دومین همایش و نمایشگاه ملی اقتصاد دیجیتال، روند تولید و سامانه‌های هوشمند پاسخگو و عنوان برگزیده نوآورترین کسب و کار در رویداد فیناپ 1398 از نگاه هیئت داوران و مردم را به دست آورد.

9. وبلاگ این مجموعه حاوی مطالبی درباره ارزش‌های یوآیدی، سامانه شاهکار، چگونگی خرید آنلاین، یادگیری ماشین، بانکداری دیجیتال، امنیت آنلاین و … است.

10. مجموعه یوآیدی اولین و تنها شرکت فعال کشور ایران در حوزه احراز هویت دیجیتال و احراز هویت غیرحضوری است.

11. خدمات آ.پی.آی.اس- رابط برنامه نویسی اپلیکیشن- این شرکت شامل تشخیص متن، تائید هویت دیجیتال و احراز هویت دیجیتال است.

12. یوآیدی در نمایشگاه الکامپ 1398 حضور داشت. الکامپ رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است. این رویداد هر سال در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار می‌شود.

مرتبط با : یوآیدی
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “آشنایی با پلتفرم یوآیدی در ۱۲ نکته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز