یخچال فریزر اسنوا بخریم یا امرسان؟

لست سکند

با ممنوعیت واردات لوازم خانگی به کشور از سال 97، بازار این محصولات تورم بالایی را تجربه کرد. به علاوه سهم لوازم خانگی داخلی از بازار افزایش چشم‌گیری یافت؛ به ‌گونه‌ای که سهم برندهای ایرانی تا آبان ماه 1400 تا 70 درصد افزایش پیدا کرد. امرسان و اسنوا دو برند فعال در حوزه تولید لوازم خانگی هستند که بخشی از بازار یخچال‌وفریزر را به خود اختصاص داده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

شاید برای خریداران انتخاب از بین محصولات این دو برند کار مشکل باشد؛ اما با مقایسه محصولات دو شرکت کار کمی آسان‌تر می‌شود. در ادامه کاماپرس با بررسی سایت امرسان و اسنوا دو یخچال فریزر از هر برند انتخاب کرده و با یکدیگر مقایسه می‌کند.

مقایسه یخچال‌وفریزرهای 32 فوتی اسنوا و امرسان

یخچال فریزر سایدبای‌ساید اسنوا 32 فوتی سری هارمونی گنجایش یخچال 440 لیتری و گنجایش فریزر 244 لیتری دارد. تعداد طبقات یخچال پنج عدد و تعداد طبقات درب یخچال شش عدد است. این دستگاه از سیستم سرمایش هوشمند و سرمایش سریع پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش ال‌ای‌دی لمسی موجود بر روی در یخچال وضعیت دستگاه را نشان داده و قابلیت تنظیم آن را فراهم کرده است. رده مصرف انرژی یخچال اسنوا سیستم ضدبرفک نوفراست در این محصول استفاده شده است. یخ‌ساز دستگاه از نوع نیمه اتوماتیک است. قیمت این دستگاه 36 میلیون و 900 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

یخچال فریزر سایدبای‌ساید 32 فوتی اسنوا با گنجایش یخچال 406 لیتری و گنجایش فریزر 136 لیتری عرضه شده است. تعداد طبقات یخچال و درب آن همانند محصول اسنوا بوده و از سیستم ضد برفک نوفراست پشتیبانی می‌کند. سیستم گردش هوای چند قسمتی، سیستم عیب‌یاب هوشمند و سیستم یخ‌ساز تمام اتوماتیک از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. رده مصرف انرژی دستگاه بی بوده و قیمت آن 40 میلیون تومان است.

یخچال‌وفریزر های 24 فوت امرسان و اسنوا

یخچال‌وفریزر امرسان مدل BFN24D گنجایشی 470 لیتری دارد. این دستگاه فاقد آبسردکن بوده و رده مصرف انرژی آن آ است. سیستم انجماد سریع، سیستم ضدبرفک نوفراست، سیستم عیب‌یابی هوشمند و گردش هوای چند قسمتی از دیگر امکانات این یخچال‌وفریزر هستند. این دستگاه از 36 ماه خدمات گارانتی امرسان بهره می‌برد و حدود 20 میلیون تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

گنجایش کل یخچال مدل 0250 اس دبلیو اسنوا 367 لیتر است. رده مصرف انرژی آن آ + است و یخساز آن از نوع نیمه اتوماتیک است. این یخچال مجهز به آبسردکن بوده و از سیستم ضدبرفک نوفراست و انجماد سریع بهره می‌برد. این یخچال از گارانتی 24 ماهه انتخاب سنتر بهره برده و قیمت آن حدود 12 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنواامرسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز