یخچال فریزرهای اسنوا تا شب عید ارزان تر می شوند؟

در حال حاضر ارزان ترین یخچال فریزر اسنوا مدل s4-0250sw است که با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد.

به گزارش کاماپرس، بازار لوازم خانگی به گفته بیشتر فروشندگان همچنان در رکود به سر می برد. با اینکه قیمت بعضی از لوازم خانگی پر فروش بازار کاهش جزئی داشته، اما این کاهش و تخفیفهای ویژه و کارت های هدیه هم نتوانسته است به این بازار رونقی بدهد.

کارشناسان اقتصادی معتقدند قیمت بالای لوازم خانگی خارجی و ایرانی باعث شده خیلی از مردم لوازم خانگی دست دوم بخرند یا با تعمیر لوازم قدیمی سراغ جنس جدید نروند.

یخچال و فریزر همیشه جزو پرفروش ترین های بازار به خصوص در روزهای پایانی سال است. اما به گفته فعالان این بازار مردم هنوز منتظر پایین آمدن قیمتها هستند و منتظر مانده اند ببینند تا شب عید قیمت لوازم خانگی چقدر پایین می آید،کاهش قیمتی که به اعتقاد کارشناسان اقتصادی بعید است اتفاق بیفتد.

ارزان ترین یخچال فریزرهای اسنوا در بازار چند؟

آریاک سفر

یکی از ارزان ترین یخچال فریزرهای اسنوا مدل s4-0250sw است که با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می شود. قیمت یخچال فریزر اسنوا مدل S3-0271TI حدود ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

یخچال فریزر اسنوا مدل S3-0275 TI هم با قیمت ۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی معامله می شود. یخچال فریزر اسنوا ساید بای ساید مدل SN8 هم حدود ۲۷ میلیون تومان قیمت دارد.

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2166SS با قیمت ۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود. قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2352 هم حدود ۴۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3320SS هم با قیمت ۴۵ میلیون تومان در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اسنوا
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز