یازدهمین جشنواره انار تهران 1401

جشنواره انار-کاماپرس

یازدهمین جشنواره انار با عنوان ” صد دانه یاقوت” از روز 28 آبان ماه شروع به کار کرده است. این جشنواره  تا 11 آذر ماه 1401 در فرهنگسرای ولا، اشراق، خاوران و بهمن برگزار می­‌شود.

به گزارش کاماپرس، یازدهمین جشنواره فرهنگی و هنری ” صد دانه یاقوت ” به منظور معرفی مزایا و خواص انار و همچنین حمایت از باغداران و تولیدکنندگان انار کشور در 4 نقطه پایتخت شامل فرهنگسرای ولا، اشراق، خاوران و بهمن برگزار می­‌شود. در این رویداد از 7 استان انارخیز کشور جهت معرفی و عرضه محصولات خود حضور دارند. همچنین در بخش سوغات و صنایع دستی نیز از شهرهای شیراز، یزد، کرمان، زنجان، اصفهان، قم و سایر شهرهای ایران که سوغات مشهور دارند در این جشنواره شرکت می­‌کنند.

این جشنواره از بخش­‌های متنوعی از جمله بخش عرضه انار و مشتقات آن، نمایشگاه سوغات استان­‌ها و صنایع دستی اقوام، نمایشگاه فرش دستبافت و برنامه‌­های متنوع فرهنگی هنری تشکیل شده است. همچنین این رویداد بستر مناسبی جهت معرفی تولیدات هنری و صنایع دستی نقاط مختلف ایران و آشنایی با میراث فرهنگی است.

علاقه­‌مندان می‌­توانند جهت بازدید از این جشنواره از تاریخ 28 آبان لغایت 11 آذر ماه 1401 به محل فرهنگسرای ولا، اشراق، خاوران و بهمن مراجعه کنند.

آریاک سفر

دهمین دوره این نمایشگاه طی سال گذشته با حضور غرفه‌داران و گروه‌­های محصول متنوع در فرهنگسرای اشراق تهران برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز