یارانه 75 درصدی دولت برای گازسوز کردن خودرو را چگونه بگیریم؟

لست سکند

طرح گازسوز کردن خودرو برای تاکسی های اینترنتی و به عبارت روشن تر برای خودروهایی که در سامانه هایی همچون اسنپ و تپسی و … کار می کنند و همچنین خودروهایی که در آژانس ها فعالیت می کنند ، با یارانه دولتی اجرا می شود.

به گزارش کاماپرس، یارانه تخصیص یافته برای گازسوز کردن خودروهای فعال در سامانه های تاکسی اینترنتی از قبیل اسنپ ، تپسی و … بر اساس تازه ترین اخبار شامل خودرو‌های آژانس ها هم شده است و 75 درصد هزینه گازسوز کردن این خودروها را پوشش می دهد.

این یارانه به صورت نقدی پرداخت نمی شود بلکه صاحبان خودروهای فعال در سامانه های تاکسی اینترنتی و مالکان خودروهای فعال در آژانس های تلفنی باید برای گازسوز کردن خودرو خود با استفاده از مزایای این یارانه – یعنی پرداخت فقط 25 درصد هزینه های گازسوز کردن توسط مالکان و تقبل 75 درصد هزینه ها توسط دولت – هر چه سریع تر به سامانه GCR.NIOPDC.IR مراجعه و ثبت‌نام کنند.

توضیحات دقیق تر در این زمینه را یک مقام مسئول در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به این شکل داده است؛ طرح تبدیل خودرو‌های مسافربر شخصی که با دوگانه‌سوز کردن تاکسی‌های اینترنتی از اسفند سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود، اکنون برای خودرو‌های آژانس با اعطای یارانه دولتی به میزان ۷۵ درصد از هزینه مورد نیاز اجرا می‌شود.

اخبار مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به گفته حمید قاسمی ده‌چشمه تاکنون بیش از ۳۵ هزار خودرو شخصیدر این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.  وی با اشاره به اینکه اولویت برای ماشین‌های مسافربر شخصی پرمصرف است، افزود: فهرست این ماشین‌ها از جانب وزارت کشور به وزارت نفت اعلام شده و ماشین‌های اعلام‌شده می‌توانند از یارانه دولتی این طرح که حدود ۷۵ درصد از هزینه‌های تبدیل است، استفاده کنند.

او گفت: برای ماشین‌های شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می‌شود و مالکان این خودرو‌ها می‌توانند تنها با مراجعه به سایت GCR.NIOPDC.IR اقدام به ثبت‌نام و نوبت‌گیری در کارگاه‌های تبدیل کنند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه از خردادماه سال ۹۹ و ابتدای طرح تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار خودرو عمومی در این سایت ثبت‌نام کرده‌اند که حدود ۱۳۵ هزار خودرو واجد شرایط استفاده از تسهیلات طرح بوده‌اند، افزود: مالکان خودرو‌ها هرچه سریع‌تر برای ثبت‌نام در این سایت به آن مراجعه و نوبت خود را دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز