یارانه جدید این هفته واریز می شود؟

پیش‌تر مقامات مسئول دولت سیزدهم اعلام کردند که قبل از شروع سال جدید، یک یارانه دیگر هم به خانوارها پرداخت خواهد شد. مبلغ این یارانه برای دهک‌های درآمدی مختلف، متفاوت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تجارت نیوز، هنوز دولت ابلاغیه تازه‌ای را برای پرداخت یارانه جدید به نهادهای مرتبط ارسال نکرده است. با این حال پیش بینی می‌شود احتمالا از این هفته یارانه جدید به دهک‌های مختلف درآمدی پرداخت شود. طبق اطلاعات موجود دهک‌های اول تا چهارم 126 هزار تومان و دهک‌های پنجم تا هفتم 90 هزار تومان یارانه جدید را دریافت خواهند کرد.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

جزئیات یارانه جدید

با این حساب خانواده چهار نفره‌ای که در چهار دهک اول قرار دارد جمعا 504 هزار تومان یارانه جدید را دریافت خواهد کرد. خانواده چهار نفره‌ای هم که در دهک‌های پنجم تا هفتم قرار می‌گیرند 360 هزار تومان یارانه جدید دریافت می‌کنند. قبلا اعلام شده بود که احتمال پرداخت یارانه جدید به همراه یارانه بنزین وجود دارد، در این صورت مبلغ یارانه بنزین را هم باید به مبالغ فوق اضافه کرد. طبق اطلاع رسانی قبلی مبلغ یارانه بنزین برای یک خانواده چهار نفره 173 هزار تومان است.

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور، پیش از این اعلام کرده بود که احتمالا یارانه جدید در قالب بن یا کالا کارت به خانوارهای واجد شرایط پرداخت خواهد شد. اما بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که این یارانه هم به شکل نقدی بوده و تا اطلاع ثانوی بن یا کالا کارت منتفی است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز