یادگیری موسیقی انتخابی ارزشمند است

سه تار

اگر تجربه‌ این را داشته باشید که با گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌تان احساس انرژی و انگیزه کنید یا با شنیدن یک قطعه‌ احساس برانگیز اشک‌های‌تان جاری شود، پس به خوبی می‌توانید قدرت تاثیر موسیقی بر خلق و خو و روحیه را درک کنید.

به گزارش کاماپرس، اما تاثیرات روانشناسانه‌ی موسیقی می‌تواند خیلی بیشتر از آنچه فکرش را بکنید، قدرتمند و گسترده باشد. موسیقی درمانی، مداخله‌ی درمانی است که گاهی برای بهبود سلامت روحی، کمک به بیمار در غلبه بر استرس و افزایش سلامت عمومی به کار می‌رود. حتی برخی از افراد عقیده دارند ذائقه‌ی موسیقایی شما می‌تواند ارائه دهنده‌ی نگرشی در مورد جنبه‌های گوناگون شخصیتی شما باشد.

یادگیری اصولی موسیقی امکان پذیر است؟
یادگیری موسیقی انتخابی است ارزشمند اما باید افراد همت کنند تا بیخیال بهانه های همیشگی شوند و هویت اصیل ایرانی را بازپس گیرند.
خوشبختانه استقبال پر شور از موسیقی اصیل ایرانی نفسی دوباره به این هنر بخشیده است تا پایانی باشد بر آواهایی نوظهوری که هیچ حرفی برای گفتن ندارند.
اینترنت با تحول عظیمی که در آموزش ایجاد کرده مسیر یادگیری بدون چالشی را در اختیار تمامی علاقه مندان قرار داده است. حال یادگیری موسیقی نیز متحول شده است تا تمامی علاقه مندان بتوانند بیاموزند چگونه یک آهنگ خاص را بنویسند و یا در یادگیری دروس پایه مهارت بالایی کسب کنند.
ایسنا در گزارشی تصریح کرد: آموزش آنلاین موسیقی نه تنها کیفیت بهتری را پیش روی هنرجو قرار می دهد بلکه با پتانسیل بی نظیری که دارد می تواند انعطاف پذیری زمانی و مکانی را نیز فراهم کند. این معامله ی دو سر سود برای اساتید و معلمان نیز سودمند بوده است تا راحت تر تکنیک ها و مفاهیم را منتقل کنند.
شاید برایتان سوال باشد چرا آموزش آنلاین بازدهی بالاتری دارد؟
در این سبک آموزشی هنرجو علاوه بر اینکه امکان توقف فیلم آموزشی را دارد می تواند آن را برگشت داده و دوباره تماشا کند. اصلاح اشکالات سریع تر رخ می دهد و برنامه ای متناسب با شرایط زندگی پیش روی افراد است.
خنیاگر آکادمی موفق آموزش آنلاین موسیقی است که با فراهم کردن فضایی استاندارد در تلاش است یادگیری سازهای اصیل موسیقی ایران را که با عشق و علاقه عمیق قلبی ایرانیان گره خورده است را ممکن کند. بی جهت نیست که اساتید باتجربه هر ساز رو جمع آوری کرده است تا بدون هیچگونه آشفتگی و سردرگمی پیشرفت میسر شود.

آموزش سه تار مبتدی  آنلاین توسط طینوش بهرامی

آریاک سفر

علاقه مندان به آموزش سه تار این ساز با صدای مخملین می توانند فارغ از استعداد و هوش موسیقیایی از محضر استاد طینوش بهرامی بهره مند شوند و گام های نخستین یادگیری را مطابق با شیوه اصولی و استاندارد بپیمایند. مجموعه حاضر در 21 قسمت که معادل 45 هفته آموزش حضوری است تدوین شده است تا هنرجویان بتوانند کنترل ماهرانه ای بر نواختن ساز خویش داشته باشند و انگیزه ای دوچندان برای کسب مهارت آموزی به دست آورند. بیان شیوا و نگاهی اصولی استاد در آموزش مفاهیم و تکنیک های پیشرفته نیز درک بهتری را به هنرجویان هدیه می دهد. زمانی میتوان امیدوار بود که هنرجو با فیلم های آموزشی ارتباط برقرار کند که مطابق با اصول استاندارد تهیه شده باشند. خنیاگر علاوه بر بهره مندی از متد های تدریس روز دنیا، گروهی متخصص از فیلم سازی و پشتیبان را نیز در اختیار دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آکادمی موسیقی خنیاگر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز