گیاه مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی

گل فروشی آنلاین

گیاه آپارتمانی گیاهی است که در جاهای دربسته مثل خانه‌ها و اداره‌ها رشد می‌کند. گیاهان خانگی معمولاً با اهداف تزیینی، تأثیرات مثبت روانشناسانه، تازه نگه داشتن هوا یا به دلایلی که بر سلامتی دارد مانند تمیزسازی هوای داخل خانه پرورش داده می‌شوند.

به گزارش کاماپرس، گیاهانی که به منظورهای گفته‌شده در بالا پرورش داده می‌شوند، معمولاً، هرچند نه همیشه، گیاهان گرمسیری یا نیمه گرمسیری مانند: گیاهان هوایی، گیاهان آب‌دار یا کاکتوس‌ها هستند.

گیاهان خانگی، به مقدار مناسب رطوبت، نور، ترکیبات موجود در خاک، درجه حرارت و رطوبت همچنین، کود مناسب و ظرفی که اندازه مناسب داشته باشد نیاز دارند.

در این مطلب قصد داریم به موضوع و نحوه خرید گیاه آپارتمانی مناسب حمام بپردازیم و تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم.

به گزارش ایسنا، محیط و دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی به لحاظ موقعیت و محیطی که دارند به نوع خاصی از گیاهان نیاز پیدا می کنند و شما نمی توانید هر گیاهی را که در سایر بخش های خانه از آنها نگهداری می کنید به این فضا نیز بیاورید، پس باید گیاهانی را انتخاب کنید که با نور کم، رطوبت زیاد و همین طور دمای بالای حمام کنار بیایند و بتوانند طراوت خود را حفظ کنند.
چند گل آپارتمانی مناسب حمام و دستشویی
1) برگ عبایی
به دلیل مقاومت بالا می تواند انتخاب خوبی برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شما باشد. این گیاه می تواند بدون توجه شما سال های زیادی زندگی کند و به ارتفاعی تا 50 سانتی متر نیز دست یابد.
آبیاری: این گیاه را 5 تا 7 روز یکبار آن را آبیاری کنید. خاک این گیاه قبل از آبیاری باید خشک شده باشد.
خاک مناسب: خاک معمولی به همراه ماسه است.
نور کافی: به نیم سایه و نیم آفتاب نیازمند است.
تکثیر: با روش تقسیم ساقه زیر زمینی تکثیر می شود.

آریاک سفر

2) آگلونما
آگلونما از دسته گیاهان همیشه سبز به شمار می رود و در برابر سایه و کم آبی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد، با این حال این گیاه گرما و رطوبت موجود در حمام را بسیار دوست دارد. جالب است بدانید که یکی از روش های مناسب برای آبیاری این گیاه اسپری کردن است، این دقیقا همان چیزی است که رطوبت حمام برایتان فراهم می کند!
آبیاری: آبیاری باید زمانی رخ دهد که سطح خاک گیاه خشک شده است.
خاک مناسب: خاک گلدانی، ماسه، خاکبرگ، پیت و خاک باغچه انتخاب های خوبی هستند. بهتر است به دنبال خاک غنی از مواد آلی باشید.
نور کافی: نور مستقیم و متوسط می تواند سلامت این گیاه را تضمین کند.
تکثیر: تکثیر این گیاه از راه قلمه انجام می گیرد و بهتر است که در فصل های بهار یا تابستان صورت بگیرد.

3) گیاه پاپیتال
پاپیتال از آن دسته گیاهانی است که می تواند در تصفیه هوا تاثیرگذار باشد، پس انتخاب آن برای سرویس بهداشتی و حمام می تواند انتخابی هوشمندانه باشد!
آبیاری: در فصل تابستان دو بار در هفته با غبارپاشی هرروزه و در فصل زمستان هم یک بار در هفته آن را آبیاری کنید.
خاک مناسب: خاک مناسب پاپیتال کمپوست لیمونی و پیت هستند.
نور کافی: این گیاه در نور کامل یا غیر مستقیم رشد می کند. واریته های ابلق آن به نور بیشتری نیاز دارند.
تکثیر: تکثیر پاپیتال در فصل بهار و تابستان و از طریق قلمه ساقه صورت می پذیرد.

4)گل آپارتمانی ارکیده
حالا گیاه آپارتمانی مناسب حمام و دستشویی را از کجا بخریم؟
در این مقاله انواع گیاه آپارتمانی مناسب برای حمام و دستشویی به شما معرفی شد. مطمئنیم خیلی از شما با خواندن این مقاله تصمیم گرفتید، یکی از این گیاهان را با توجه به شرایط و فضای حمام و سرویس بهداشتی منزلتان انتخاب و خریداری کنید.
خیلی نگران نباشید! با مراجعه و یا جستجوی گیاهان آپارتمانی معرفی شده در اینترنت میتوانید خرید خود را انجام دهید. گلفروشی آنلاین VIP Shop علاوه بر ارائه محصولات در زمینه باکس گل، سبد گل، تاج گل و … در زمینه خرید گل آپارتمانی نیز فعالیت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : گلفروشی آنلاین VIP Shop
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز