گوشی های جدید ۵G گوگل با دلار 31 هزار تومانی چقدر تمام می‌شود؟

گوگل به زودی از گوشی های تلفن همراه ۵G خود رونمایی می کند که قیمت آن قرار بود بین ۶۴۹ دلار تا ۶۹۹ دلار باشد اما این گوشی کاهش قیمت محسوسی داشته و با قیمت499 دلاری روانه بازار می شود در نتیجه با دلار 31 هزار تومانی قیمت آن حدود 15 میلیون و 469 هزار تومان برآورد می شود.

به گزارش کاماپرس، هر کالای جدیدی را  این روزها باید با قیمت روز دلار محاسبه کنیم و  مثلا  گوشی های جدید شرکت گوگل که تا چند روز دیگر وارد بازار تلفن همراه می شود، با دلار ۳۱ هزار تومانی حدود 14 میلیون و 469 هزار تومان قیمت می خورد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، گوشی‌های پیکسل ۴A، ۵ و ۴A مدل ۵G به‌زودی از طرف شرکت آمریکایی گوگل وارد بازار می شود. این تلفن‌ها حافظه Snapdragon ۷۵۶G و ۱۲۸گیگابایتی، دوربین دوگانه یکسان با سنسور اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی، لنز واید ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی دارند. قیمت گوشی pixel 4a(5g) حدود ۴۹۹ دلار است با که دلار ۳۱ هزار تومانی نزدیک 15 میلیون و 469 هزار تومان تمام می شود.

قیمت گوشی pixel5 هم حدود ۶۴۹ تا ۶۹۹ دلار است.با اینکه شرکتهای تولید کننده گوشی به دلیل بحران جهانی کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد قیمت‌ها را با شرایط فعلی تطبیق داده‌اند، اما شرکت گوگل اینگونه نیست. گفته می شود بزرگترین جاذبه‌ی گوشی‌های Pixel دوربین آنها است و اگر مجموعه دوربین ارتقا یافته منحصرا برای همین مدل باشد می‌توانست به نفع Pixel۵ باشد.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : گوگل
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “گوشی های جدید ۵G گوگل با دلار 31 هزار تومانی چقدر تمام می‌شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز