گوشی سامسونگ S21 Ultra به زودی وارد بازار می شود

گوشی گلکسی S21 Ultra  از 29 ژانویه 2021 بصورت گسترده وارد بازار می شود.

به گزارش کاماپرس، گوشی S21 Ultra برای کسانی است که بهترین بهترین‌های سامسونگ را در کنار یک سیستم دوربین حرفه‌ای و شفاف‌ترین و هوشمندترین نمایشگر ها، می‌خواهند. این گوشی قلم محبوب S Pen را هم به همراه دارد. گلکسی S21 Ultra در کنار دیگر محصولات گلکسی S قرار گرفته و تمامی بخش‌های تجربه S21 را یک مرحله ارتقا می‌دهد.

S21 با هوشمندترین نمایشگر

گلکسی S21 Ultra دارای بزرگترین نمایشگر سری گلکسی S21 با اندازه 6.8 اینچ Dynamic AMOLED 2X است. این هوشمندترین نمایشگر سامسونگ است. نرخ بروزرسانی صفحه نمایش متناسب با محتوای در حال تماشا از 10 تا 120 هرتز تغییر کرده و بهترین تصویر را با بهترین بهره‌وری از باتری در اختیار شما قرار می‌دهد.

گلکسی S21 Ultra در مقایسه با مدل S20 دارای تصویری تا 25% روشن‌تر با حداکثر روشنایی 1500 نیت است که آن را به روشن‌ترین گوشی هوشمند گلکسی تبدیل می‌کند.

آریاک سفر

این سری دارای یک طراحی کاملا جدید با برش‌های زیبا در بخش دوربین است که به نرمی با بدنه فلزی دستگاه یکی شده و زیبایی چشمگیری به آن می‌دهد. گلکسی‌های S21 Ultra در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی عرضه می شود که دارای روکش لوکس و براقی روی کل دستگاه است .

البته گلکسی S21 Ultra در سه رنگ دیگر و بصورت اختصاصی روی سایت Samsung.com عرضه خواهد شد که عبارتند از تیتانیوم، آبی دریایی و قهوه‌ای که به محکم‌ترین گوریلا گلس موجود سامسونگ مجهز شده است.

گلکسی S21 Ultra با دوربین چهارگانه

گلکسی S21 Ultra مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم دوربین حرفه‌ای سامسونگ است. این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه (لنزهای فوق عریض، عریض و دو لنز تله) است که مجهز به یک حسگر بهینه 108MP Pro شده و با استفاده از آن می‌توانید عکس‌های 12 بیتی HDR ثبت کنید که غنای داده‌های رنگ در آنها تا 64 برابر بیشتر و بازه دینامیکی آنها تا سه برابر بزرگتر است.

برای اولین بار در گوشی‌های گلکسی می‌توانید تصویربرداری 4K را با سرعت 60 فریم در ثانیه روی همه لنزها از جمله لنز دوربین جلو و چهار لنز دوربین عقب انجام دهید و این یعنی بدون توجه به کیفیت فیلمبرداری، می‌توانید بین دوربین عقب و جلو جابجا شوید. در ضمن با استفاده از گزینه فایل خام 12 بیتی (12-bit RAW file) دیگر هیچکدام از جزییات عکس در زمان ویرایش از دست نخواهد رفت.

این گوشی جدید از روز 29 ژانویه 2021 عرضه خواهد شد. این گوشی در دورنگ زیر با روکشی براق و لوکس موجود خواهد شد:
• نقره‌ای: مدل 128 گیگابایتی با 12 گیگابایت رم
• مشکی: مدل 128 گیگابایتی با 12 گیگابایت رم، مدل 256 گیگابایتی با 12گیگابایت رم یا مدل 512 گیگابایتی با 16گیگابایت رم

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز