گوشی ارزان قیمت جدید سامسونگ با دلار 24 هزار تومانی چند؟

لست سکند

سامسونگ با تولید یک گوشی جدید و ارزان قیمت بار دیگر در رقبای مهمی چون شیائومی و هوآوی  در بازار تلفن همراه را به چالش کشید.

به گزارش کاماپرس، سامسونگ غول دنیای فناوری اطلاعات خیال ندارد بازار گوشی های ارزان قیمت را به رقبا واگذار کند و رونمایی از جدیدترین گوشی ارزان قیمت این برند نیز بر این امر مهر تائید می زند.

گمانه زنی ها درباره قیمت این گوشی حکایت از آن دارد که محصول جدید سامسونگ در رده گوشی های زیر 100 دلار قرار دارد چرا که محصول قبلی اقتصادی سامسونگ با قیمت حدود 95 دلار به بازار عرضه شده است. در صورت عرضه این گوشی با قیمت حدود 100 دلار با توجه به نرخ 24 هزار تومانی دلار قیمت این محصول حدود 2 میلیون و 400 هزار تومان برآورد می شود.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

جزئیات فنی گوشی ارزان قیمت جدید سامسونگ

راز آسمان پایتخت

نوامبر سال 2020، سامسونگ از گوشی هوشمند Galaxy A02s رونمایی کرد که یکی از اقتصادی ترین گوشی های سری A بود. اکنون می توان تأیید کرد که سامسونگ در حال کار بر روی جانشین Galaxy A02s است و همانطور که حدس زده می شود، این تلفن جدید Samsung Galaxy A03s نامیده می شود.

بنا به اعلام فرارو، در گذشته هیچ گونه نشت اطلاعاتی از گوشی Galaxy A03 وجود نداشته است اما روز یکشنبه 30 مه (11 خرداد) اطلاعاتی از سوی وبسایت فناوری 91Mobiles با همکاری یک تحلیلگر سرشناس دنیای فناوری با نام کاربری OnLeaks ، منتشر شد که می تواند میزان آگاهی های ما را درباره گوشی اقتصادی جدید Galaxy A03s افزایش دهد.

Galaxy A03s بسیار شبیه به گوشی Galaxy A02s است. با این حال، دو تغییر قابل توجه وجود دارد؛ اول اینکه Galaxy A03s از اسکنر اثر انگشت جانبی بهره می برد و دارای پورت USB Type-C است. در حالی که، Galaxy A02s اصلاً اسکنر اثر انگشت نداشت و از یک درگاه میکرو USB برخوردار بود. طبق اطلاعات OnLeaks، ابعاد Galaxy A03s شامل 166.6 در 75.9 در 9.1 میلی متر می باشد که اگر برجستگی دوربین عقب را در نظر بگیرید، ضخامت گوشی به 9.5 میلی متر خواهد رسید.

این گوشی با صفحه نمایش 6.5 اینچی همراه خواهد شد که دارای یک بریدگی V شکل برای دوربین جلوی آن است. به گزارش فرارو، اگر این ادعاها درست باشد، یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی این گوشی در نظر گرفته شده است. در قسمت عقب، تنظیمات دوربین سه گانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه دو دوربین 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز