گوشی ارزان جدید نوکیا به بازار موبایل های ۵G می آید

نوکیا برای حضور قدرتمند در بازار گوشی های موبایل ۵G یک گوشی ارزان قیمت نسل پنجمی روانه بازار می کند.

به گزارش کاماپرس، نوکیا در سال های دور قدرت بلامنازع بازار گوشی های موبایل بود اما تعلل این شرکت در سرمایه گذاری روی فناوری های نوین ارتباطات موجب عقب ماندن این شرکت فنلاندی از پیشرفت های بازار شد و بعد از ظهور برندهایی همچون اپل ، سامسونگ ، اچ تی سی ، ال جی ، هوآوی و … نوکیا به حاشیه بازار گوشی های تلفن همراه رفت.

نوکیا در سال های اخیر در حال بازیابی و احیای تولیدات خود با به روز رسانی فناوری و استفاده از طرح های مبتکرانه است و تلاش می کند همگام با پیشرفت های تکنولوژی حرکت کند. بنا به اعلام ایسنا تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که نوکیا نیز همچون سایر رقبای قدرتمند خود در حال توسعه و تولید یک گوشی هوشمند جدید ۵G مقرون به صرفه است. نوکیا امیدوار است با این گوشی ارزان در بازار گوشی های ۵G حضوری پرقدرت را تجربه کند.

افزایش عرضه گوشی‌های ۵G در سال 2021

همزمان با توسعه زیرساخت‌های مربوط به شبکه نسل پنجم اینترنت همراه موسوم به شبکه ۵G در بسیاری از کشورهای جهان در سالهای اخیر شماری از غول‌های تکنولوژی و تولیدکنندگان موبایل نیز به سمت و سوی طراحی، تولید و عرضه گوشی‌های هوشمندی که از این فناوری نوین پشتیبانی می کنند روی آورده‌اند.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری پیشتر اعلام کرده بودند که میزان عرضه گوشی‌های ۵G در سال آینده میلادی به میزان قابل توجهی رشد خواهد کرد و کاربران نیز با توسعه زیرساخت‌های مربوطه در کشورهای مختلف تمایل بسیار بیشتری برای خریداری و استفاده از آنها خواهند داشت.

از طرفی دیگر، از آنجایی که تاکنون گوشی های مجهز به فناوری شبکه ۵G از قیمت بالایی برخوردار بوده اند، پیش بینی می شود در صورت عرضه و ارائه گوشی های هوشمند مقرون به صرفه و اقتصادی استقبال زیادی از آنها به عمل آید.

انتهای پیام

مرتبط با : نوکیا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز