گزارش عملکرد یدک یار در سال 1400

گزارش منتشر شده نشان دهنده تلاش های بی وقفه و شبانه روزی استارت آپی در حوزه فروش لوازم یدکی خودرو است، یدک یار به عنوان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو در کشور تلاش دارد تا با انتشار این گزارش عملکرد یدک یار در سال 1400، امکان مطالعه روند رشد یک استارت آپ فروشگاهی را در اختیار پژوهشگران و علاقه مندان قرار دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم یدکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از یدک یار، ما تلاش داریم تا تمامی اطلاعات کاربردی مثل رفتار شناسی کاربر، کیفیت خدمات ارائه شده و … را با حفظ حریم خصوصی کاربران و اطلاعات محرمانه کسب و کار در اختیار شما قرار دهیم.

یدک یار، کامل ترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی

استارت آپ یدک یار فعالیت خود را از سال 1392 با هدف تبدیل شدن به قطب بازار آنلاین لوازم یدکی در کشور آغاز کرد. این مجموعه با تلاش های شبانه روزی و بی وقفه در طی تمامی این سال ها سعی داشته تا اکثر قطعات خودروهای مختلف را سریع، بی دردسر و با بهترین قیمت به دست کاربران خود برساند به طوری که امروزه “یدک یار به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو” در کشور شناخته شده و قطعات پورشه تا پراید را با بهترین قیمت ارائه می‌دهد.

آریاک سفر

روند رو به رشد یدک یار از ابتدا تا به امروز

یدک یار، فروشگاهی اشتغال زا

یدک یار کار خود را با 4  نفر شروع کرد و بدیهی است هر مجموعه در حال رشدی متناسب با میزان رشدش، نیازمند کمک گرفتن از همکاران جدید و تازه نفس بیشتری است، هر سال به تعداد افرادی که در مسیر پیشرفت این مجموعه در کنار هم تلاش میکردند اضافه شد به طوری که “فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی یدک یار”، سال 1400  در مقایسه با سال قبل خود، رشدی 50  درصدی در تعداد همکاران و همراهان را تجربه کرد.
فضای همکاری در یدک یار دوستانه و شامل طیف سنی مختلفی است، از جوانان ترم اولی دانشجو و پر انرژی گرفته تا پدرانی دلسوز، بهتر است بدانید که میانگین سنی همکاران یدک یاری در سال 1400، 28  سال بود.
طبیعتا با رشد سریع تعداد یدک یاری ها، نیاز به توسعه امکانات لوجستیکی نیز بیش از پیش حس می شد، لذا گفتنی است که سال 1400  امکانات لوجستیکی از قبیل انبارها و دفاتر یدک یار بیش از 150  درصد افزایش پیدا کرد.

میانگین سنی همکاران یدک یاری در سال 1400

سطح کیفی خدمات یدک یار

یدک یار هر روز تلاش دارد تا سطح کیفی خدمات ارائه شده از سوی خود را افزایش دهد. گفتنی است تعداد کاربران یدک یار در سال 1400  با 40.14  درصد افزایش نسبت به سال قبل، به عدد 65,450  رسید که 7.5  درصد آن متشکل از بانوان ایرانی بود.
همچنین طبق نظر سنجی انجام شده میزان رضایت مشتریانی که از یدک یار لوازم یدکی خریداری کرده اند عدد 91.2 درصد رانشان میدهد، از طرفی 82.5  درصد خریداران قطعات از خدمات ارائه شده یدک یار راضی بوده و این فروشگاه اینترنتی را به نزدیکان خود توصیه میکنند.

تعداد کاربران یدک یار

از یدک یار به سراسر کشور

یکی از مهم ترین خدمات یدک یار ارسال لوازم یدکی خودرو به سراسر کشور است، با یدک یار در هر کجای ایران که باشید میتوانید قطعات مورد نیاز خودرو خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید. در سال 1400  تعداد شهرهایی که از یدک یار سفارش لوازم یدکی ثبت کرده اند 1.5  برابر شد، خوب است بدانید دورترین سفارش را باید ارسال قطعات خودرو به شهر سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان، و جزیره قشم دانست.
همچنین یدک یار اعلام کرده است 64  درصد از سفارشات سال 1400  برای تهران و 32  درصد باقی مانده برای سایر استان های کشور بوده است.

دورترین نقطه ارسال قطعات و درصد فروش لوازم یدکی در تهران در سال 1400 توسط یدک یار

با یدک یار قطعه ماشینت سریعتر میرسه!

یکی دیگر از خدماتی که فروشگاه لوازم یدکی یدک یار تلاش در بهینه تر کردن آن داشته، کاهش بازه زمانی تحویل قطعه بخصوص در تهران است، بطوری که در سال 1400  متوسط زمان تحویل قطعه در تهران 3:07 دقیقه از زمان ثبت سفارش بوده است، با این اوصاف با تخمین خوبی متوان گفت که یدک یار توانسته در سال 1400  چیزی در حدود 79,605  ساعت در وقت مشتریان خود صرفه جویی کند.

متوسط زمان ارسال لوازم یدکی در سال 1400 توسط یدک یار

یدک یار بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کشور

یدک یار در سال 1400  موفق تامین 17,588 نوع کالای مختلف،از خار سپر تا موتور کامل خودرو شده است. گفتنی است تنوع قطعات تامین شده سال 1400 در مقایسه با سال گذشته 62.84 رشد داشته است، از طرفی تعداد سفارشات مرجوعی و کنسلی در طی این سال 44.94  درصد کاهش داشته، همینطور تعداد قطعات ناموجود نیز 34.25  درصد کمتر بوده. این ارقام نشان دهنده قدمی بزرگ در راستای تامین لوازم یدکی تمامی خودروها با بهترین کیفیت و قیمت است.
همینطور در راستای تلاش برای افزایش سهم فروش اینترنتی لوازم یدکی خودرو در کشور، یدک یار با بیش از 90 هزار تماس تلفنی، توانسته ثبت سفارشات تلفنی خود را در سال 1400  به میزان 7.01  درصد نسبت به سال قبل کاهش دهد و کاربران خود را تشویق به خرید آنلاین لوازم یدکی کند.

تعداد قطعات ارسال شده یدک یار در سال 1400یدک یار از پورشه تا پراید همراه شماست …

طبق گزارش ارائه شده از سوی فروشگاه اینترنتی یدک یار، گران ترین قطعه فروخته شده در سال 1400  موتور کامل سانتافه بوده است، باید گفت یکی از مهم ترین دغدغه های خرید موتور کامل خودرو داشتن نامه ای است که ثابت می کند موتور خریداری شده مورد تایید راهنمایی و رانندگی است تا بتوانید بصورت قانونی از موتور جدید بروی خودرو خود استفاده کنید، این نامه را باید از فروشنده، همراه موتور خودرو دریافت کنید و از صحت آن اطمینان داشته باشید، یدک یار تمامی موتور های خودرو ها را به همراه این نامه به ضمانت صحت و سلامت در اختیار مشتری قرار میدهد.
گفتنی است گرانترین خودرویی که یدک یار قطعات آن را در سال 1400 برای کاربران خود ارسال کرده، لوازم یدکی مرسدس بنز S500  بوده است.
همانطور که گفته شد یکی از اهداف یدک یار فروش تمامی قطعات یدکی خودروها حتی قطعات کمیاب و خاص است، می توان دو مورد از کمیاب ترین قطعات فروخته شده در سال 1400  را به آینه دودی بنز CLS 2015  و دکمه شیشه بالابر موسو نسبت داد.
از طرفی ابعاد، وزن و قیمت قطعات نیز در یدک یار اهمیتی ندارد و هر قطعه ای که کاربر نیاز داشته باشد را میتواند از این فروشگاه تامین کند، طبق گزارشات در سال 1400  سبک ترین قطعه فروخته شده خار سپر با وزن 2  گرم و سنگین ترین قطعه، موتور خودرو با وزن 95  کیلوگرم بوده است.

گستره فروش لوازم یدکی یدک یار در سال 1400یدک یار قوی تر از قبل

برای سال 1401 یدک یار تلاش دارد تا کیفیت خدمات رسانی، تعداد قطعات و تعداد خودروهای تحت پوشش خود را بیش از پیش افزایش دهد، امیدواریم در سال جدید با تلاش بیشتر بتوانیم تجربه خرید آنلاین لوازم یدکی بهتری را برای شما رقم بزنیم، در صورتی که با هر سوالی مواجه شدید میتوانید با شماره 02191305060 تماس بگیرید و از متخصصین یدک یار راهنمایی دریافت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : یدک یار
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “گزارش عملکرد یدک یار در سال 1400

  1. مصطفی گفته:

    سلام
    من واقعا از این استارت آپ راضیم چون دو باری که ازش لوازم یدکی سراتو خریدم راضی بودم.
    من یه بار تصادف کردم باید همونجا خسارت می گرفتم کسی ام اشنا نداشتم. سرچ کردم دیدم یدک یار قیمتای سراتو رو داره. زنگ زدم همونجا بهم قیمتارو دادن و از مقصر پولو گرفتم.
    بعدشم که تو تعمیرگاه قطعه میخواستم زنگ زدم همشو اون روز اوردن تعمیرکارمم گفت لوازم یدکی ها همه اصله و اوکیه

  2. محمدرضا گفته:

    شرکت کاردرستی هستند منم چند روز پیش یه دیسک و صفحه والئو ازشون سفارش داده بودم وقتی بسته رسید و بازش کردیم متوجه شدیم که دیسکو صفحه والئو اصل نبوده تازه اون کیت بسته بندیشم دستکاری شده بوده، خلاصه که همون موقع زنگ زدم بهشون و موضوع رو گفتم اونا هم بسته رو مرجوع کردن و گفتن هم میتونن پولمو کامل مرجوع کنن هم میتونم یه بسته دیگه با برند اصل بگیرم که منم یه بسته دیگه گرفتم در کل خدماتشون خوب بود و از این کارشونم خیلی خوشم اومد.

  3. مصطفی گفته:

    واقعا کارشون عالیه من چند بار از توربو یدک خواستم سفارش بدم اما نتونستم برای همین سمت یدک یار رفتم و واقعا به موقع قطعه به دستم رسید یک بار هم از ماشین نو و ویراژ سفارش دادم از قطعه واقعا راضی بودم و به موقع به دستم رسید سایت هایی مثل ماشین نو یدکیار و ویراژ واقعا کار بزرگی در حوزه لوازم یدکی میکنند ممنون از سایت خوب کاماپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز