گزارش عملکرد سال 1401 تترلند منتشر شد

تترلند-کاماپرس

تترلند آمار و ارقام دقیقی از عملکرد شرکت و قسمت‌های مختلف پلتفرم تبادل ارز دیجیتال خود در سال 1401 را در قالب یگ گزارش جمع‌آوری و برای مردم و متخصصان منتشر کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تترلند توانسته به مرجع تخصصی تتر در کشور تبدیل شود. با استفاده از حجم معاملات بر پایه تتر می‌توان برآوردی از اقتصاد رمزارزی کشور به دست آورده و ظرفیت‌های این بازار را نشان داد.

در گزارش تترلند موضوعاتی همانند ظرفیت تبادل رمز ارزی در کشور و دلایل استقبال به بازار ارز دیجیتال مورد بررسی قرار گرفته‌اند. گزارش مورد نظر در 7 فصل تنظیم شده و سهم خرید و فروش تتر در تترلند، سهم بازار سکوهای تبادل رمزارزی ایرانی، حفظ امنیت تراکنش کاربران و … از جمله سرفصل‌های ذکر شده در گزارش هستند.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

تترلند شفافیت را اصلی اساسی برای تدوین و انتشار این گزارش قرار داده است. طبق این گزارش تترلند در سال 1401 توانسته رتبه سوم بین اپلیکیشن‌های صرافی رمزارزی و رتبه اول را بین صرافی‌های رمزارزی او تی سی را کسب کند. دیگر آمار قابل توجه بازدید 28/8 میلیون نفر از سایت این شرکت در بازه یک‌ساله است. به‌علاوه نسبت به سال 1400 تعداد تراکنش‌ها در تترلند 87 درصد افزایش یافته است.

مجموع پشتیبانی آنلاین و تلفنی ارائه شده به کاربران این سکو در سال گذشته 3 میلیون دقیقه بوده است.میانگسن زمان صرف شده برای احراز هویت کاربران 7 دقیقه گزارش شده است. از هر هزار تراکنش انجام شده در تترلند تنها 3 نارضایتی ثبت شده و مجموعا 4/8 میلیارد تومان پاداش دعوت از دوستان به کاربران اهدا شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : تترلند
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز