پارس خودرو با ضد عفونی خطوط تولید به استقبال سال نو رفت

یک مقام مسئول در شرکت پارس خودرو از ضدعفونی خطوط تولید و تجهیزات این شرکت قبل از آغاز فعالیت در سال جدید خبر داد.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی پارس خودرو، عباس حق نظر معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی شرکت پارس خودرو با اشاره به تلاش شبانه روزی برای ایمنی و ضدعفونی  تمامی سطوح شرکت برای مقابله با کرونا گفت: قبل از شروع به کار پرسنل در سال جدید تمامی خطوط تولید و تجهیزات به صورت کامل ضدعفونی خواهد شد و تمامی پرسنل زحمت کش شرکت با انجام معاینات و تست های اولیه به شرکت ورود خواهند کرد.

حق نظر تاکید کرد: تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا از ماه قبل در شرکت صورت گرفته و از همان زمان ابتدایی شیوع کرونا در کشور تمامی سرویس ها، ورودی و خروجی های شرکت، سالن های تولید، اتاق های پرسنل ستادی اماکن پر رفت و آمد و … به صورت مستمر با تجهیزات تهیه شده ضدعفونی شده و مواد شوینده، ژل های ضد عفونی و … به مقدار لازم تهیه و در اختیار تمامی کارکنان قرار می گیرد.

دو تحول مهم در پارس خودرو

آریاک سفر

شایان ذکر است پارس خودرو در ماه پایانی سال گذشته شاهد دو تحول مهم بود. اولین تحول در حوزه مدیریت این شرکت اتفاق افتاد و با حکم سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مصطفی مدبر که پیش از این به عنوان قائم مقام مدیرعامل در شرکت پارس خودرو فعالیت داشت به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد.البته شیخ‌زاده نیز از گروه سایپا جدا نشد و همچنان به‌عنوان قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا در امور تولید به فعالیت خود در گروه سایپا ادامه خواهد داد.

دومین تحول مهم شرکت پارس خودرو خروج این شرکت از شمول ماده 141 قانون تجارت و رهایی از خطر ورشکستگی بود. در واقع، براساس مصوبه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس خودرو مورخ 1398/04/27 مبنی بر خروج این شرکت از شمولیت ماده ۱۴۱ از طریق تجدید ارزیابی و فروش سرمایه‌گذاری‌ها، با توجه به اقدامات انجام شده و با حمایت و پشتیبانی سهامدار اصلی (شرکت سایپا)، شرکت پارس خودرو عملیات واگذاری سرمایه گذاری های خود رادنبال کرد و در نهایت در اسفند ماه سال 98 پس از طی فرآیندهای اداری و قانونی سهم الشرکه پارس خودرو  در شرکت های سایپا سیتروئن، سایپا یدک، طیف سایپا و مگاموتور واگذار شد.

با سود به دست آمده از واگذاری سرمایه‌گذاری های مذکور و کاهش مانده زیان انباشته، شرکت عملاً از شمولیت ماده ۱۴۱ خارج شد و کلیه مراحل عملیاتی و مستندات مربوطه در هر مرحله از طریق سامانه کدال منتشر شد.

مرتبط با : پارس خودرو
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز