گروه بهمن موتورهای کم مصرف تولید می کند

گروه بهمن تا پایان سال 1399، فاز نخست کارخانه ساخت موتورهای پیشرفته 3 و 4 سیلندر کم‌مصرف دارای قدرت 155 اسب بخار را، راه‌اندازی خواهد کرد.

به گزارش کاماپرس، شرکت توسعه قوای محرکه تیوان، به‌عنوان سرمایه‌گذار بخش خصوصی، طراحی و تولید خانواده موتورهای کم‌مصرف و با سطح آلایندگی یورو6 را در دست دارد. این موتورها در قالب سه سلیندر با توان 143 اسب‌ بخار و گشتاور 220 نیوتن متر و چهار سیلندر با توان 155 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر، تولید می‌شوند.

رونمایی این موتورها، با اتمام طراحی، نمونه‌سازی و اجرای آزمون‌های عملکردی و دوام روی آن‌ها، در مردادماه سال 1395 صورت گرفت. پس از آن سرمایه‌گذاری برای ایجاد خطوط تولید، صنعتی‌سازی و تولید انبوه این دسته از موتورها با فناوری موردنیاز آن‌ها، شروع شد. تا پایان سال، فاز نخست بزرگترین خط تولید موتورهای ذکرشده در کشور با ظرفیت 500 دستگاه در سال راه‌اندازی و محصولات آن روانه بازار قطعات می‌شود.

آریاک سفر

لازم به‌ذکر است که شرکت تیوان به‌طور کلی، ظرفیت تولید 500هزار موتور را در سال دارد. این مقدار ذکر شده، با توجه به میانگین تولید سالانه یک میلیون و دویست هزار دستگاه خودرو، می‌تواند نیمی از نیاز خودروسازان را پاسخ دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز