گران ترین گوشی های اپل و سامسونگ در بازار چند؟

قیمت انواع گوشی موبایل از برندهای مطرح و تراز اول بازار همچون اپل و سامسونگ در هفته های اخیر افزایش یافته و این دو برند در برخی مدل ها گران ترین گوشی های بازار را در اختیار دارند.

به گزارش کاماپرس، بازار موبایل چنان به قیمت دلار حساس است که کمترین نوسان قیمت ارز این بازار را به واکنش می اندازد و همان طور که از قبل هم قابل پیش بینی بود موبایل هم با نرخ های بالای 28 هزار تومانی دلار از پله کان قیمت بالا رفته است.

در این میان مولفه های اساسی یک بازار یعنی عرضه و تقاضا تا حدودی معنای خود را در بازار موبایل کشور ما از دست داده اند به این معنی که با گران شدن گوشی موبایل بخش قابل توجهی از تقاضای مصرفی از بازار حذف شده و به بیان ساده تر بسیاری از مردم توان خرید گوشی نو را ندارند اما قیمت ها بدون توجه به رکود و کاهش شدید فروش همچنان گران و گران تر می شوند.

گران ترین گوشی بازار ؛ بالای 40 میلیون تومان

در جدولی که اقتصاد نیوز از قیمت برخی انواع و مدل های گوشی موبایل دو برند اپل و سامسونگ منتشر کرده است گران ترین گوشی اپل که iphone pro 11  از نوع 256 گیگابایتی است امروز به قیمت 46 میلیون و 500 هزار تومان معامله می شود در حالی که این گوشی کمتر از 2 هفته قبل یعنی 24 شهریورماه 99 به قیمت 41 میلیون و 999هزار تومان عرضه می شده است.

آریاک سفر

گران ترین گوشی سامسونگ نیز بر اساس این جدول سامسونگ گالکسی اس 20 پلاس است که اکنون به قیمت 31 میلیون و 620 هزار تومان فروخته می شود و این درحالیست که این گوشی افزایش قیمت 17 درصدی را طی دو هفته تجربه کرده و دو هفته پیش 26 میلیون و 990 هزار تومان قیمت داشته است.

در ادامه قیمت انواع گوشی های سامسونگ و اپل را بر اساس جدول اقتصاد نیوز مشاهده می کنید.

 

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلسامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز