گران ترین هتل های یزد را بشناسید

افرادی که از قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های بافت قدیمی لذت می‌برند و از تماشای بناهای قدیمی خشتی و زیبا حظ می‌برند، شهر یزد می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای سفرشان باشد. این شهر از مهمترین شهرهای تاریخی ایران است که در سال ۱۳۹۶ به عنوان یکی از اولین شهرهای خشتی جهان در اجلاس یونسکو به ثبت رسید.

 

کاماپرس در این مطلب، هزینه اقامت در ۶ هتل گران یزد را با توجه به سایت رزرواسیون آنلاین «اسنپ تریپ» بررسی کرده است. خواندن این گزارش به شما کمک می‌کند تا در انتخاب و رزرو هتل موردنظر خود سرعت عمل بیشتری داشته باشید.

قیمت‌هایی که در ادامه ذکر شده، به ازای یک شب اقامت یک زوج در اواسط هفته و اواخر فروردین ماه است.

 

آریاک سفر

هتل موزه فهادان یزد

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دونفره وی آی پی هتل موزه فهادان همراه با صبحانه معادل ۳ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان است.

در نزدیکی مسجدجامع و در دل محله‌ی فهادانِ یزد، هتل موزه فهادان که به آن موزه نیز می‌گویند، در فاصله کمی از مسجد جامع قرارگرفته است. این هتل، بنایی تاریخی و ۲۵۰ ساله، متعلق به دوره قاجار است که آن را به خانه تهرانی‌ها نیز می‌شناسند. با کمی پیاده‌روی می‌توان به جاذبه‌های دیدنی این شهر نظیر: زندان اسکندر، خانه لاریها، خانه ملک‌زاده، زورخانه ابوالفضل دسترسی داشت. ساختمان هتل شامل: حیاط اصلی، عمارت کلاه فرنگی، سرداب، هشتی، دربند، تالاربزرگ، نارنجستان، پشت بام می‌شود.

 

هتل آنتیک ملک التجار

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره وی آی پی هتل ملک التجار یزد، همراه با صبحانه معادل ۳ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان است.

قدمت هتل آنتیک ملک التجار به دوران قاجار می‌رسد و در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های یزد، خیابان قیام و در جوار بازار پنجه علی واقع شد. این هتل یکی از دیدنی‌ترین هتل‌های شهر یزد است که در گذشته خانه‌ای متعلق به حاج علی عسکرشیرازی از تجار باسابقه‌ی شهر بود. هتل ملک تجار از اتاق‌های متعدد تشکیل شده که دکور هر اتاق با دیگری متفاوت است. دیوار و سقف بیشتر اتاق‌ها با نقاشی‌هایی به شیوه‌ی عمارت نارنجستان شیراز تزیین شده است. ورودی زیبا، هشتی شش ضلعی، قسمت زمستانه، تابستانه، بهارخواب، شاه‌نشین، بادگیر و حوض بزرگ و راهروهای زیرزمینی که قسمت‌های مختلف بنا را به یکدیگر مرتبط می‌کند از جمله امکانات هتل آنتیک ملک تجار است.

 

هتل جهانگردی یزد

اگر زوج گردشگری تصمیم بگیرند برای اقامت به هتل جهانگردی بروند. برای یک شب اقامت در سوئیت دو نفره این هتل همراه با صبحانه باید ۷۴۳ هزار و ۷۴ تومان به اسنپ تریپ بپردازند.

معماری هتل جهانگردی، تلفیقی از سبک سنتی و مدرن است و مناسب افراد با سلایق متفاوت است. این هتل در مرکز شهر یزد قرار گرفته است. تراس هتل نمای رو به محوطه هتل جهانگردی و فضای سبز و دکوراسیون از مزیت‌های هتل جهانگردی است. خدمات دیگری که این هتل ارائه می‌دهد نظیر کافی‌نت، کتابخانه، فضای بازی برای کودکان، رستوران‌های سنتی است. آتشکده‌ی زرتشتیان، مجتمع امیرچخماق و … در فاصله کمی از هتل قرار گرفته‌اند.

 

مجتمع گردشگری اکوکمپ شباهنگ کویر

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره تویین مجتمع شباهنگ کویر، همراه با صبحانه معادل ۷۰۹ و ۸۰۰ هزاز تومان است.

زمان افتتاح این مجتمع به سال ۱۳۹۵ برمی‌گردد. دارای ۱۸ اتاق با فاصله ۱۰ کیلومتری از عروس شهرهای کویری ایران قرار دارد. کمپ کویری شباهنگ از شهر چندان دور نیست. مسافران می‌توانند طی۲۰ دقیقه رانندگی از جاذبه‌هایی نظیر نارستون، مسجد جامع یزد و هایپراستار دیدن کنند. از دیگر امکانات و خدمات این هتل، شترسواری، رصد آسمان در مجتمع شباهنگ کویر وجود دارد. این کمپ کویری در بلوار دهه فجر، به طرف شهرک مشاغل قرار دارد.

 

اقامتگاه سنتی الماس

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دونفره دابل همکف همراه با صبحانه معادل ۶۰۰ هزارتومان است.

اقامتگاه سنتی الماس از هتل‌های نوساز یزد است که در سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شد. این بنا یادگار دوران قاجار است. با بازسازی و تغییرکاربری به اقامتگاه سنتی تبدیل شده است. این عمارت ۲ طبقه و ۱۱ اتاق دارد. با کمی پیاده‌روی می‌توان به اماکن دیدنی نظیر زندان اسکندر، موزه فهادان، موزه تخصصی سکه و مردم‌شناسی حیدرزاده رسید. مجموعه امیرچخماق و ایستگاه حمل و نقل عمومی در فاصله ۵ دقیقه‌ای از این اقامت قرار دارد.

 

اقامتگاه سنتی عمارت بارمان یزد

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره تویین اقامتگاه سنتی عمات بارمان همراه با صبحانه معادل ۵۸۵ هزار توامن است.

یکی از یادگاری‌های به جامانده از دوره پهلوی، که در قلب این شهر قرار گرفته، اقامتگاه سنتی عمارت بارمان یزد است که ۵ اتاق دارد. این هتل در فاصله کمی از باغ دولت آباد یزد قرار دارد. به دلیل حفظ فضای سنتی عمارت، خدمات و امکانات این بنا به صورت مشترک در محوطه واقع شده است.

مرتبط با : اسنپ تریپ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز