گران ترین هتل های کیش را بشناسید

لست سکند

یکی از دیدنی‌ترین شهرهای جنوب کشور، جزیره کیش است. پارک‌ها، سواحل و آرامش این شهر، فرصت خوبی برای استراحت مسافران فراهم می‌کند. همچنین جاذبه‌های تاریخی نظیر شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی و کشتی به گِل نشسته از دیگر دیدنی‌های این جزیره است که این شهر را به یکی از گزینه‌های سفر برای مسافران داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

کاماپرس در این مطلب، هزینه اقامت در ۶ هتل گران کیش را با توجه به سایت رزرواسیون آنلاین «اسنپ تریپ» بررسی کرده است. خواندن این گزارش به شما کمک می‌کند تا در انتخاب هتل و البته سایت رزرواسیون سرعت عمل بیشتری داشته باشید.

قیمت‌هایی که در ادامه ذکر شده، به ازای یک شب اقامت یک زوج در اواسط هفته و اواخر اسفند ماه است.

 

راز آسمان پایتخت

هتل میراژ

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره هتل میراژ با صبحانه معادل ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. این هتل در بلوار دریا قرار دارد.
یکی از نوسازترین هتل‌های کیش، هتل میراژ است که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد. دسترسی آسان به مراکز خرید و امکانات تفریحی جزیره مزیت اصلی این هتل است. با کمی پیاده‌روی می‌توان به اسکله بزرگ کیش و یا تفریحات آبی نظیر جت‌اسکی، قایق سواری، غواصی و … رسید. مرکز خرید ونوس، مروارید و مریم تنها ۵ دقیقه با این هتل فاصله دارند. هتل میراژ در ۸ طبقه ساخته شده و دارای ۹۳ واحد اقامتی است. بعضی از اتاق‌های هتل به ساحل چشم‌انداز خوبی به ساحل دریا داشته و بعضی به خیابان و محوطه هتل، دید دارند.

اخبار پربازدید را بخوانید:

هتل داریوش

یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دونفره آتوسا هتل داریوش کیش، همراه با صبحانه معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هزینه دارد. مسافران می‌توانند با تخفیف ۷ درصدی آن را با قیمت ۴ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رزرو کنند.
در ساخت هتل پنج ستاره داریوش، از معماری تخت جمشید الهام گرفته شد. این هتل در سال ۱۳۸۳ در ۳ طبقه تاسیس شد و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است. داشتن دریاچه‌ی تخصصی، زمین پینت‌بال، باغ پرندگان، کشتی تفریحی و مکانی برای ورزش‌‌های آبی، تنیس و بیلیارد، از امکانات این هتل محسوب می‌شود.

همچنین اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه در هتل داریوش قرار دارد. این هتل ۱۸۴ واحد اقامتی دارد. اتاق‌های کابانا که خارج از ساختمان اصلی قرار گرفته‌اند، چشم‌انداز خوبی به جزیره و آب‌های خلیج فارس داشته و به ساحل شرقی، پارک دلفین‌ها، بازار پردیس و شهر زیرزمینی کاریز نزدیک هستند. این هتل در میدان داریوش جزیره کیش قرار دارد.

مطالب مرتبط را بخوانید:

هتل ایران کیش

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره توئین هتل ایران کیش همراه با صبحانه معادل ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است که مسافران می‌توانند آن را با تخفیف ۴۸ درصدی، با هزینه ۲ میلیون تومان رزرو کنند.
هتل پنج ستاره ایران کیش، در سال ۱۳۹۳به صورت دو برج مجزا تاسیس شد. این اتاق ۷ طبقه، ۱۲۲ اتاق دارد. هتل ایران کیش گزینه ایده‌آل برای افرادی است که به قصد تجارت و سفرهای کاری به کیش سفر می‌کنند، چرا که هتل ایران کیش دارای سالن اجتماعات، کنفرانس و اتاق جلسات است.

رستوران هتل، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، گیاهی، دریایی و فست فود سرو می‌کند. مرکز تجاری کیش و بازار پانیذ در فاصله ۱ کیلومتری از هتل قرار دارند. پارک شهر جزیره کیش، روبروی هتل واقع شده است. مسافران می‌توانند با کمی پیاده‌روی، به ایوان مرواید برسند که رستوران‌های متعددی را در خود جای داده است. این هتل در میدان امیر کبیر قرار دارد.

 

هتل شایان

یک زوج اگر برای یک شب اقامت در سوئیت دونفره دابل هتل شایان کیش سراغ سایت اسنپ تریپ بروند و این اتاق را با صبحانه رزرو کنند باید ۲ میلیون و ۶۰۰ تومان هزینه کنند. این هتل در میدان ساحل قرار دارد.
زمان ساخت هتل ۵ ستاره شایان، به سال ۱۳۵۴ بر می‌گردد که آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۸ انجام شد. این هتل در حال حاضر از مجموعه هتل‌های پارس به شمار می‌رود. ۱۹۳ اتاق در ۶ طبقه دارد. از مزایای اصلی اقامت در هتل شایان، امکانات تفریحی متنوع، نزدیکی به ساحل خلیج فارس است. با یک پیاده روی ۱۵ دقیقه‌ای، می‌شود به اسکله تفریحی کیش دسترسی داشت. مسافران می‌توانند جهت امتحان کردن رستوران‌های اطرافِ هتل نظیر رستوران دارچین، نهنگ سفید و قصر سفید رما در ۶ دقیقه، به این مکان‌ها برسند.

 

هتل سورینت صدف

زوج گردشگر ما اگر تصمیم بگیرند برای اقامت به هتل سورینت صدف بروند، برای یک شب اقامت در سوئیت دونفره این هتل همراه با صبحانه باید دو میلیون و هفتصد هزار تومان به اسنپ تریپ بپردازند. مسافران می‌توانند با تخفیف ۲۲ درصدی آن را با هزینه دو میلیون و هفتصد هزار تومان رزرو کنند. این هتل در میدان امیرکبیر قرار گرفته است.
هتل ۴ ستاره سورینت صدف در سال ۱۳۸۱ راه‌اندازی شد و در سال ۱۳۹۲ آخرین بازسازی آن صورت گرفت. این هتل دو طبقه و ۵۵ اتاق دارد. هتل سورینت صدف انتخاب خوبی برای افرادی است که قصد انجام مراسم در سالن کنفرانس و آمفی‌تئاتر هتل را دارند. از مزیت اصلی هتل، وجود فضای سبز موجود در محوطه هتل، مزیت اصلی این اقامتگاه است. در چند قدمی هتل، رستوران‌های کوه، ایوان مروارید و رستوران‌های خیابان کوشا نظیر رستوران ایتالیایی لیو قرار دارد. هتل سورینت صدف در نزدیکی میدان امیر کبیر و بلوار دانش قرار گرفته است.

 

هتل جام جم

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره هتل جام جم کیش، همراه با صبحانه معادل ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که مسافران می‌توانند با تخفیف ۳۵ درصدی با هزینه ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان آن را رزرو کنند. این هتل در میدان امیرکبیر واقع شده است.
از زمان ساخت هتل سه ستاره جام‌ جم بیش از بیست سال می‌گذرد که در سال ۱۳۹۵ بازسازی شد. این هتل ۵۱ واحد اقامتی دارد. رستوران و کافی شاپ هتل، مکان مناسبی برای استراحت مسافران در نظر گرفته شده است. با کمی پیاده‌روی از سمت هتل می توان به ساحل خلیج فارس و اسکله تفریحی کیش رسید. رستوران نور در فاصله ۲۵۰ متری از هتل جام جم قرار دارد. نزدیکی به بازارخرید ونوس، مروارید و زیتون از مزیت‌های اصلی انتخاب این هتل است.

اخبار توصیه شده را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “گران ترین هتل های کیش را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز