گران ترین های گوشی های اپل در بازار چند؟

در حال حاضر گرانترین و محبوبترین گوشی تلفن همراه که در پاساژ علاالدین و ایرانیان به فروش می رسد، مربوط به برند اپل با قیمت بالای 40 میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، اگر در بازار موبایل چرخی بزنیم، دیگر خبری از گوشی‌های ارزانتر از ۲ میلیون تومان نیست و قیمت ها نسبت به 4، 5 ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته است که دلیل آن هم بیش از همه به نوسانات نرخ ارز برمی‌گردد، البته نباید از مشکلات مربوط به واردات هم چشمپوشی کرد.

در ماه های اخیر قیمت گوشی تلفن همراه در بازار به صورت حبابی افزایش یافته است، و پیش بینی می شود تا زمانی که واردات این محصول سرعت نگیرد و عرضه و تقاضا هم‌خوانی نداشته باشد، احتمال افزایش قیمت موبایل وجود دارد. ضمنا اخباری نیز مبنی بر کاهش قیمت برخی گوشی ها تا 30 درصد اخیرا منتشر شده که حتی در صورت صحت باز هم قیمت گوشی آنقدر گران است که کاهش 30 درصد تاثیری در قدرت خرید متقاضیان ندارد.

گران ترین های اپل

iPhone 11 Pro Max 256 GB گرانترین گوشی برند اپل است که 41 میلیون تومان تا 44 میلیون و 500 هزار تومان در فروشگاه های پایتخت فروخته می شود.
گوشی گران بعدی، iPhone 11 Pro 256 GB است که برای خرید آن باید 37 میلیون تا 42 میلیون تومان هزینه کنید.

آریاک سفر

دیگر گوشی گران قیمت اپل مدل iPhone XS Max 256 GB است که 28 میلیون و 500 هزار تومان تا 30 میلیون و 500 هزار تومان قیمتگذاری شده است.
iPhone 11 128 GB، دیگر گوشی گران قیمت بازار است که مشتری برای خرید آن باید 25 میلیون تا 27 میلیون تومان هزینه کند.

گران ترین های شیائومی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برای خرید گرانترین گوشی تلفن همراه برند شیائومی که مدل Mi Note 10 128GB است باید 12 میلیون و 500 هزار تومان تا 13 میلیون تومان بپردازید.
دیگر گوشی های برند شیائومی قیمتی کمتر از 7 میلیون تومان دارند که حتی ارزان ترین گوشی های اپل هم از آنها گرانتر هستند.
Redmi Note 8 Pro 128 GB دومین گوشی گران در برند شیائومی محسوب می شود که 5 میلیون و 800 هزار تومان تا 6 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد.
Redmi Note 9s 128 GB هم 5 میلیون و 600 هزار تومان تا 5 میلیون و 900 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز