گران‌ ترین میوه‌های بازار شب عید چند؟

لست سکند

با نزدیک شدن به عید نوروز به دلیل رونق گرفتن بازار میوه و افزایش تقاضا، قیمت میوه تا حد زیادی نوسان دارد. در این میان بعضی از میوه‌ها دچار افزایش قیمت قابل توجهی می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه با جستجو دیجی کالا به بررسی قیمت میوه‌های شب عید می‌پردازد:

موز Fresh مقدار یک کیلوگرم

موز یکی از گران‌ترین میوه‌های موجود در بازار شب عید است. این موز به صورت فله و درجه یک عرضه می‌شود.  این موز به صورت ارگانیک تولید می‌شود و در بسته‌های یک کیلو گرمی عرضه می‌شود. در هر بسته معولا بین چهار تا شش موز وجود دارد. این محصول در بسته‌های یک کیلوگرمی به قیمت 74 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

نارنگی پاکستانی Fresh مقدار 1 کیلوگرم

یکی دیگر از میوه‌های گران در آستانه عید نوروز نارنگی پاکستانی است. این نارنگی پاکستانی درجه یک در بسته‌بندی پلاستیکی عرضه می‌شود و در هر وزن یک کیلو گرم، حداقل پنج نارنگی وجود دارد. این محصول در وزن یک کیلوگرم به قیمت 54 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کیوی هایوارد Fresh مقدار یک کیلوگرم

کیوی به دلیل ماندگاری زیاد یکی از اصلی‌ترین میوه‌های پذیرایی عید محسوب می‌شود. با این حال با افزایش قیمت، یکی از میوه‎های گران بازار شب عید است. این کیوی در بسته‌بندی پلاستیکی و در وزن یک کیلو گرم عرضه می‌شود و در هر بسته حداقل بین شش تا هشت کیوی وجود دارد. این محصول به قیمت 46 هزار تومان در هر کیلو عرضه می‌شود.

سیب قرمز دماوند Fresh وزن یک کیلوگرم

سیب یکی از اعضای جدایی ناپذیر در ظرف میوه است. همچنین به عنوان یکی از اعضای اصلی در سفره هفت سین حضور دارد. سیب قرمز دماوند یکی دیگر از میوه‌های گران در بازار شب عید است. این محصول در بسته‌بندی یک کیلو گرم عرضه می‌شود و معمولا در هر کیلو بین چهار تا شش سیب وحود دارد. این محصول در وزن یک کیلوگرم به قیمت 43 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پرتقال تو سرخ Fresh مقدار یک کیلوگرم

پرتقال از میوه‌های زمستانی محبوب است و به عنوان پایه ثابت در پذیرایی‌های عید استفاده می‌شود. این میوه در بسته‌بندی به حجم یک کیلوگرم عرضه می‌شود و در هر بسته معمولا بین چهار تا شش پرتقال وجود دارد. این محصول در وزن یک کیلویی به قیمت 35 هزار تومان به فروش می‌رسد.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

 

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز