گران ترین ماسک‌ های صورت زنانه برای طراوت پوست + قیمت

لست سکند

ماسک‌های صورت یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین روش‌های مراقبت از پوست هستند. استفاده از ماسک‌‌ها راحت است و تاثیرگذاری نسبتا زیادی دارند. ماسک‌های صورت با خاصیت‌های متعدد لایه‌برداری و یا آبرسانی تولید می‌شوند. ماسک‌های گران قیمت معمولا چند خاصیت را همزمان دارند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان مقایسه طیف متنوعی از محصولات در زمان و هزینه افراد صرفه‌جویی می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی ارزان‌ترین ماسک‌های صورت برای خانم‌ها می‌پردازد:

اسکراب صورت ایدون

اسکراب ایدون یکی از بهترین محصولات برای افرادی است که پوست‌های حساسی دارند. این اسکراب از سلول‌های مرده پوست لایه‌برداری می‌کند و باعث صاف شدن پوست‌های حساس و ضخیم‌تر می‌شود. این ماسک یک لایه‌بردار عیق پوست است که در طی زمان به جوانسازی پوست کمک می‌کند. گلیسیرین‌های پی سی ای و مواد معدنی غنی شده در این اسکراب وجود دارد که پوست را آبرسانی می‌کنند و خستگی آن را از بین می‌برند. این اسکراب سوئدی در حجم 75 میلی‌لیتر به قیمت 780 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ژل اسکراب و شستشو صورت حاوی عصاره لیمو و خیار بی یلندا

این ژل شست‌وشو ترکیبی جدید و فاقد چربی دارد که جایگزین سه محصول مختلف ژل شست‌شو، اسکراب و سرم برای تمیزی و طراوت پوست‌های چرب و مختلط است. ژل بی یلندا دارای خاصیت روشن‌کنندگی و ضد التهابی است و مانع از ایجاد جوش و آکنه می‌شود. این محصول حاوی خیار و لیمو است و قادر به لایه‌برداری ملایم پوست است. عصاره‌های خیار این کرم باعث تسکین و ایجاد احساس خنکی و طراوت به روی پوست می‌شود. این محصول در حجم 150 میلی‌لیتر به قیمت 350 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

ماسک خواب دور چشم ژنو

ماسک ژنو نرم‌کننده و رطوبت‌رسان است و به جوانسازی پوست کمک می‌کند. این ماسک حاوی عصاره خیار اسن و به دلیل بافت سبک و جذب سریع، می‌تواند چین و چروک‌ها و گودی اطراف چشم را در طول شب برطرف کند. این کرم تمام رطوبت پوست را در طول شب  و در لایه‌های عمقی پوست حفظ می‌کند. ویتامین سی فرمولاسیون شده در این محصول با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی باعث از بین رفتن کدری‌های اطراف پوست می‌شود. این محصول در حجم 30 میلی‌لیتر به قیمت 300 هزار تومان به فروش می‎رسد.

ماسک صورت خاک رسی پرتقال حاوی کپسول‌های ویتامین C وارمی

ماسک وارمی با سنتز کلاژن از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. این محصول دارای بافت لطیف و سبک است که بعد از مدتی استفاده باعث صاف و یکدست شدن پوست می‌شود. همچنین این ماسک باعث از بین رفتن لک‌های پوستی و قرمزی پوست می‌شود. ماسک وارمی قادر است به مرور زمان با کنترل ترشح چربی پوستی از ایجاد انواع آکنه و به ویژه جوش زیرپوستی جلوگیری کند. این محصول به دلیل داشتن کائولین و بنتونیت یک سم‌زدا موثر است که همه ناخالصی‌ها، سلول‌های مرده و آلودگی‌های پوستی را به طور عمیق از منافذ پوستی پاک می‌کند. ماسک وارمی به قیمت 139 هزار تومان قابل تهیه است.

ماسک گلی روغن آرگان مناسب انواع پوست سون هیون

ماسک گلی روغن آرگان هیون دارای خاصیت طراوت‌‎بخشی و شاداب‌کنندگی است که به خوبی منافذ پوستی را تمیز می‌کند. در این ماسک روغن آرگان، توت سیاه و گل رز فرمولاسیون شده است که به خوبی می‌تواند خستگی پوست را از بین ببرد. این محصول بدون تست حیوانی تولید می‌شود به قیمت 59 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز