گران ترین لپ تاپ های سرفیس بازار را بشناسید

لپ تاپ-کاماپرس

بسیاری از متقاضیان لپ تاپ، خرید مارک‌های معروف را به برندهای معمولی ترجیح می‌دهند و این موضوع هم به کیفیت و کارآیی این محصولات بازمی‌گردد. برند مایکروسافت یکی از مارک‌های معروف لپ تاپ در بازار خارجی و حتی داخلی است. اغلب لپ‌ تاپ‌های این مارک به دلیل وزن کم، سیستم پردازنده قوی، کارآیی مناسب و … مورد توجه مشتریان هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مایکروسافت هر بار برای عرضه لپ تاپ های جدید خود، آنها را با به‌روزترین سیستم‌ها و قابلیت‌های جدید تجهیز می‌کند و به همین دلیل محصولاتش برای دانشجویان، مهندسان و طراحان بسیار کاربردی است. افرادی که خواهان محصولات این شرکت هستند با جست و جو در بازار یا وبسایت‌های اینترنتی می‌توانند مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند. محصولات مایکروسافت در چهار قالب سرفیس پرو، گو، بوک و لپ تاپ عرضه می‌شود. همه محصولات مذکور کاربرد لپ تاپ را دارند و با قابلیت‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند. شما همراهان گرامی می توانید برای حل مشکلات سرفیس به صورت تلفنی و حضوری در محل با کارشناسان رایانه کمک تماس بگیرید.

لپ تاپ-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

متوسط قیمت لپ تاپ‌های مایکروسافت موجود در بازار چقدر است؟

نرخ ساده‌ترین لپ تاپ بازار در حال حاضر به 20 میلیون تومان می‌رسد، بنابراین افراد برای خرید یک محصول مارک با قابلیت‌های ساده باید بالغ بر 30 میلیون تومان هزینه کنند. بنابراین می‌توان گفت با توجه به وضعیت بازار ارز، مشکلات واردات و مسائلی از این قبیل، قیمت ساده‌ترین لپ تاپ سرفیس بالای 20 میلیون تومان است. پس افرادی که قصد خرید لپ تاپ کارآ با کاربری مناسب را دارند باید هزینه زیادی پرداخت کنند. در صورتی که فرد خواهان لوازم جانبی لپ تاپ های سرفیس اعم از کیبورد، ماوس، قلم، کیف و کاور، کابل رابط، گلس و سرفیس دایال باشد، به هزینه خرید لپ تاپ اضافه خواهد شد. هر یک از این اقلام مخصوص سرفیس چندین میلیون تومان هزینه دارند. در این گزارش سه مورد از لپ تاپ‌های گران و کارآی سرفیس به همراه امکانات و ویژگی‌های آن‌ها آمده است؛

سرفیس پرو 8 مدل کرآی 7/ 16 جی بی

شروع قیمت از 74 میلیون و 900 هزار تومان

سرفیس پرو 8 سال 2021 با ویندوز 11 به بازار عرضه شد و نسبت به نسل قبلی پرو تغییرات ظاهری و فنی زیادی پیدا کرد. پردازنده مرکزی این لپ تاپ نسبت به نسل قبلی 40 درصد بهتر شده و عملکرد گرافیک آن 74 درصد بالاتر رفته است. این نوع لپ تاپ با وزن مناسب و قابلیت‌های خوب، یک وسیله کاربردی برای محل کار است که نیاز مشتریان را به وب گردی، طراحی و تماشای ویدیو برطرف می‌کند. این مدل سرفیس پرو، یک ترابایت رم اس اس دی دارد.

لپ تاپ-کاماپرس

سرفیس بوک 3 مدل 15 اینچ/ کرآی 7

شروع قیمت از 79 میلیون و 200 هزار تومان

سرفیس بوک 3 دارای سرعت بالا، گرافیک قدرتمند و ترکیب اجرای بازی است. ضمنا این لپ تاپ بین تبلت و یک استودیوی پرتابل تطبیق ایجاد می‌کند. مانیتور این لپ تاپ قابلیت جدا شدن دارد و به عنوان یک تبلت تمام عیار عمل می‌کند. این لپ تاپ در دو سایز 13.5 و 15 اینچی به بازار عرضه می‌شود. هر دو سایز این لپ تاپ دارای نمایشگر لمسی با رزرولوشن بالا هستند. سرفیس بوک 32 گیگابایت حافظه، 2 ترابایت رم اس اس دی و هزار و 660 جی تی ایکس دارد.

سرفیس لپ تاپ استودیو مدل کرآی7

شروع قیمت از 97 میلیون و 300 هزار تومان

این لپ تاپ از لحاظ جنس بدنه، کیفیت ساخت، کیبورد و ترک‌پد از دیگر مدل‌های سرفیس متمایز است. به گفته کارشناسان پایداری عملکرد این لپ تاپ مناسب به نظر می‌رسد. این لپ تاپ نمایشگر 120 هرتزی دارد و کار کردن با این سیستم آسان به نظر می‌رسد. لپ تاپ مذکور دارای حافظه 32 گیگابایتی و رم یک ترابایتی اس اس دی بوده و برای کار کردن مناسب است.

رایانه کمک

کارشناسان یارانه کمک آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه تعمیر، عیب یابی و تعویض قطعات انواع لپ تاپ سرفیس هستند. گاهی اوقات کارهای به ظاهر ساده ای که ما ناخواسته با سرفیس انجام می دهیم موجب خرابی آن می شود؛ از این رو، برای پیداکردن علت خرابی سرفیس می توانید با کارشناسان رایانه کمک مشورت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه کمک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز