گران ترین لپ تاپ های ایسوس، لنوو، ایسر در بازار چند؟

این روزها لپ تاپ در بازار با افزایش نرخ ارز گرانی های بی سابقه ای را تجربه می کند و گران ترین لپ تاپ ها حتی از حقوق یکسال و یا دو سال یک کارگر نیز بیشتر قیمت می‌خورد.

به گزارش کاماپرس، اگر در روزهای اخیر متقاضی خرید لپ تاپ شده باشید یا  لپ تاپ شخصی شما دچار مشکل اساسی شده باشد و چاره ای جز خرید لپ تاپ دیگر نداشته باشید خود را برای شنیدن قیمت های فضایی آماده کنید. در بازار لپ تاپ دیگر صحبت از قیمت های میلیونی نیست بلکه مقیاس های ارقام این بازار ده ها میلیونی شده است.

نود اقتصادی در این باره نوشته است در سال‌های قبل به ندرت در بازار لپ‌تاپ، می شد قیمت‌های بالای ۳۰ میلیون تومان مشاهده کرد اما مسائلی همچون افزایش نرخ ارز و رشد تورم و  افزایش بی‌حدوحصر قیمت‌ها دست به دست هم داد و اکنون به روزهایی رسیده ایم که در هر کدام از برندهای مطرح لپ‌تاپ همچون ایسوس، لنوو، ایسر، اپل و … قیمت‌های بالای ۳۰ میلیون تومان فراوان وجود دارد.

حقوق یکسال کاگر مساوی با قیمت یک لپ تاپ!

نود اقتصادی قیمت برخی انواع لپ تاپ را که برخی از گران ترین های بازار نیز در آن وجود دارد، در جدولی گردآوری کرده است. در این جدول از برندهای پرتقاضا و شناخته شده بازار تعدادی از لپ‌تاپ‌های با قیمت بیش از ۳۶ میلیون تومان انتخاب شده است. همانطور که در این جدول مشاهده می‌شود؛ در هر برند تعداد زیادی لپ‌تاپ‌ با قیمت بسیار گران وجود دارد که قیمت همگی آنها از مجموع حقوق یکسال کارگران (در حالت خوشبینانه ماهانه ۳ میلیون تومان) بیشتر است و قیمت برخی لپ تاپ های این جدول نیز ۲ برابر حقوق یکسال کارگران است.

آریاک سفر

در ادامه جدول مذکور را مشاهده می کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : ایسرایسوسلنوو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز