گران ترین خانه های منطقه یک تهران متری چند؟

لست سکند

با اینکه ۵ سال پیش قیمت آپارتمانهای لوکس در منطقه یک تهران متری ۲۷ میلیون تومان بود، اما حالا برای خرید هر متر از این آپارتمانها باید رقمی بین ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان پرداخته شود.

به گزارش کاماپرس، یکی از فروشنده های آپارتمان مارک دار 5 سال پیش در گزارشی درباره ویژگی های این خانه ها گفته بود؛ « چند شرکت ساختمانی هستند که آپارتمان هایی که می سازند کیفیت بالایی دارد، آنها برای اثبات مرغوبیت ساخت، آرم گروه ساختمانی خود را در محدوده ورودی ساختمان بر روی دیوار آن حک کرده و یا سبکی خاص را در پروژه های خود به کار می برند. » اما تمرکز خانه های لوکس بیشتر در منطقه یک تهران مثل زعفرانیه، کامرانیه، الهیه و شهرک غرب است. آپارتمانهایی با ویژگی هایی مثل مبلمان‌های خارجی، استخرهای اختصاصی، حیاط سازی‌های منحصربه فرد با آبشار، برکه و آلاچیق، سالن بیلیارد یا سینمای سه بعدی با پارکینگ‌های اختصاصی و دید 360 درجه به شهر ، دیوارهای طلاکوب شده و…

لوکس ترین پنت هاوس تهران کجاست؟

به گزارش اقتصاد نیوز یکی از لوکس‌ترین پنت هاوس طلاکوب شده پایتخت در خیابان فرشته با 450 متر زیر بنا و 80 متر تراس در طبقه پانزدهم یک ساختمان قرار گرفته که سقفی گنبدی با ارتفاع بیش از 5 متر و پنج اتاق خواب دارد.

راز آسمان پایتخت

ماشین ۵ میلیاردی شرط بازدید از خانه های مارک دار
اما نکته مهم درباره بازدید از این خانه های لوکس حساب مالی پر و پیمان و ماشین لوکس چند میلیاردی است. در گزارشی که چند ماه پیش توسط یکی از رسانه ها دوباره تهیه شد، آمده است؛ «مردم عادی در بسیاری از مواقع حتی نمی توانند از املاکی که با نام برخی از برندسازان معروف تهران ساخته شده است بازدید کنند و بازدید کردن از این املاک در صورتی امکان پذیر است که گردش حساب فرد بازدید کننده از یک حدی بالاتر باشد و همچنین خودرو شخصی وی بیشتر از ۵ میلیارد تومان قیمت داشته باشد.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “گران ترین خانه های منطقه یک تهران متری چند؟

  1. نقاد گفته:

    تشکر از زحمات شما
    عذر می خواهم اما این مطلب به نظر بنده برای مردم بی فایده است.شما دغدغه مردم و اکثریت مردم رو بگید.منطقه یک چه ربطی به20 میلیون تهرانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز