گران‌ ترین عطرهای دیجی‌ کالا ؛ 13 میلیون برای 800 میلی‌ لیتر

بسیاری از افراد هر سال در آستانه سال نو به نزدیکان خود عطر هدیه می‌دهند؛ این هدیه نفیس به خوبی می‌توان احساس آدم‌ها را نسبت به هم منتقل کند. البته هدیه دادن عطر و ادکلن در ایران با یک چالش جدی مواجه است؛ قیمت. به دلیل اینکه عطر یک کالای وارداتی است و ما تولیدکننده معتبری در این صنعت نداریم، نوسانات قیمت دلار تاثیر زیادی روی قیمت این کالا می‌گذارد. این روزها با افزایش قیمت دلار، عطرهای باکیفیت به طرز غیر قابل باوری گران شده‌اند.

کاماپرس قصد دارد در روزهای پایانی سال، 20 عطر گران که در دیجی‌کالا به فروش می‌رسند را به علاقه‌مندان عطر و ادکلن معرفی کند؛

 

۱. گران‌ترین عطر؛ بولگاری اونیخ

گران‌ترین عطر دیجی کالا عطر مردانه بولگاری مدل اونخ است، این عطر که رایحه‌ای تلخ و گرم دارد با قیمت 13 میلیون و 800 هزارتومان در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد. ساختار رایحه این عطر چرم است که البته نت آغازی آن گل یاس و لادن است و نت پایانی‌اش رایحه ادویه‌جات دارد. نام این عطر در عربی به معنای آبی پررنگ و لاجوردی است که لاجورد در افسانه‌ها نمادی از نیروی زندگی است.

آریاک سفر

بولگاری در دیجی کالا به مدل‌های تایگر و مالاکوس نیز به فروش می‌رسد.

 

 ۲. تایگر

تایگر رایحه‌ای تند و خنک دارد و مخصوص فصول گرم سال است. ساختار رایحه‌ این پرفیوم، چوب و مرکبات است و همانطور که از نامش معلوم است عطری قدرتمند تعریف می‌شود. تایگر در دیجی کالا به قیمت 11میلیون و 800 هزار تومان برای 100 میلی‌لیتر به فروش می‌رسد.

 

۳. مالاکوس

و اما ادوپرفیوم مردانه بولگاری مدل مالاکوس، عطر مالاکوس که رایحه‌ای تلخ و خنک دارد و از چوب ساخته شده است با قیمت 9 میلیون و 800 هزار تومان سومین مدل بولگاری موجود در دیجی‌کالا است که به نظر کاربران قیمتش نیز به طرز شگفت‌انگیزی نسبت به مدل‌های دیگر مناسب‌تر است. نت آغازی عطر مالاکوس، مشک است و نت میانی آن گل شمعدانی و چوب گایاک که با رایحه‌ اسطوخودوس پایان می‌یابد.

 

۴. وایکینگ

عطر بعدی 9 میلیون و 200 هزار تومان است که چهارمین عطر گران دیجی کالا است. ادوپرفیوم کرید مدل وایکینگ رایحه‌ای تلخ و خنک تشکیل شده از میوه، چوب و گیاهان معطر دارد. این عطر با بوی میوه‌هایی چون لیمو و ترنج و چوب صندل، برای آقایانی که روحی جستجوگر و عزمی راسخ دارند مناسب است.

 

۵. لایلاتی؛ محصول مشترک سوسپیرو و زرجوف

پنجمین عطر گران دیجی‌کالا با قیمت 8 میلیون و 730 هزار تومان عطر مدل لایلاتی است. این عطر که در دیجی کالا با حجم 100 میلی‌لیتر به فروش می‌رسد عطری از برند ایتالیایی سوسپیرو است که در سال 2011 به بازار عرضه شد. این عطر رایحه‌ چوب ترکیب شده با گیاهان معطر دارد که هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب است. عطر لایلاتی محصولی مشترک از برند سوسپیرو و خانه مد زرجوف است.

 

۶. اونتوس

برند فرانسوی کرید عطر دیگری با نام اونتوس را نیز در دیجی کالا موجود دارد. قیمت این عطر مردانه در فروشگاه دیجی کالا 8 میلیون و 650 هزار تومان است و برای علاقه‌مندان به رایحه طبیعت، مناسب است. ساختار رایحه خنک این عطر را مرکبات، چوب، گیاهان معطر و ادویه‌جات تشکیل می‌دهند. این عطر در سال 2018 به بازار معرفی شد.

 

۷. رویال میفر؛ عطری از سلطنت انگلستان

آیا تا به حال نام میفیر را شنیده اید؟ میفیر نام محله‌ای مجلل در لندن است که همچنین قطب برتر مد دنیا نیز هست. عطر رویال میفیر کرید که اکنون در دیجی کالا با تخفیف 15 درصدی به قیمت 8 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد از دیگر عطرهای گران دیجی کالا است. قیمت این عطر پیش از تخفیف 9 میلیون و 700 هزار تومان بود. رویال میفیر رایحه‌ای خنک با بوی گل دارد و آقایان و بانوان به صورت مشترک می‌توانند از آن استفاده کنند. این عطر در آغاز رایحه‌ای از جین و لیمو و درخت کاج دارد، نت میانی آن گل رز است و با نت سرو، پرتقال و اوکالیپتوس پایان می‌یابد. همانطور که از نام این عطر معلوم است از انگلستان الهام گرفته شده است.

 

۸. گرین آیریش

عطر گرین آیریش توئید مردانه کرید محصولی دیگر از شرکت فرانسوی کرید است که سال‌ها پیش در سال 1985- 15 سال پس از تاسیس برند کرید- معرفی شد. در معرفی این محصول در دیجی کالا آمده است که با استفاده از این عطر  احساس حضور در طبیعت ایرلند را خواهیم داشت. گرین آیریش علاوه بر رایحه، بسته‌بندی زیبایی دارد و رنگ مشکی آن به آن اصالت خاصی بخشیده است. طراح و سازنده این ادو پرفیوم اولیور کرید موسس برند کرید است. رایحه این عطر تلخ و خنک است و ساختاری از چوب، گیاهان معطر و خاک و زمین دارد. قیمت این عطر 6 میلیون و 670 هزارتومان است.

 

۹. ایمپریال میلسم

زمانی که به گران‌ترین عطرها و ادکلن‌های دیجی‌کالا نگاه می‌کنید، در اواسط لیست چشمتان به مدل دیگری از عطرهای کرید به نام ایمپریال میلسم می‌خورد که برچسب فروش ویژه دارد و با تخفیف 10 درصدی به قیمت هفت میلیون و 677 هزارتومان به فروش می‌رسد. این عطر هم مناسب برای آقایان و بانوان است و رایحه‌ای شیرین و خنک با عطر طبیعت دارد.

 

۱۰. لیلایا

عطر بعدی از دسته عطرهای زنانه بولگاری است. لیلایا رایحه‌ای تلخ و خنک دارد و قیمت آن 7 میلیون و 644 هزارتومان است. این عطر ایتالیایی سال 2014 توسط دنیلا اندریر معرفی شد. این عطر مخصوص بانوان است و بسته‌بندی زیبا و منحصر به فردی دارد.

 

۱۱. اشلماه

عطر بعدی از همین برند عطر اشلماه است که هفت میلیون و 650 هزارتومان است. این عطر ساختاری از گل دارد و بسته‌بندی آن شبیه عطر لیلایا است. این عطر برای روزهای سرد زمستانی مناسب است.

 

۱۲. اونتوس فور هر؛ عطری برای خانم‌ها

کرید عطر دیگری با نام اونتوس فور هر در بسته‌بندی 75 میلی‌لیتری به بازار عرضه می‌کند. در سال 2010 به مناسبت 200 و پنجاهمین سالگرد تاسیس کرید عطر اونتوس ساخته شد. پس از فروش فوق العاده این عطر در سال 2016 مکمل آن یعنی عطر زنانه اونتوس فور هر به بازار عرضه شد. این عطر هفت میلیون تومانی دیجی کالا، بوی سیب سبز، مشک و انگور سیاه دارد و باتوجه به نظرات کاربران ماندگاری بالایی نیز دارد.

 

۱۳. سیلور مونتن واتر

عطر هفت میلیون تومانی بعدی عطر سیلور مونتن واتر کرید است که با حجم 120 میلی‌لیتر رایحه‌ای شیرین و خنک دارد. این عطر را هم اولویور کرید در سال 1995 طراحی کرده است. بوی مرکبات این عطر نشان از شادی و طراوت دارد و برای آقایانی مناسب است که نیاز به آرامش و اعتماد به نفس دارند.

در رنج 6 میلیون تومان می‌توان به عطرهای زرجوف کاساموراتی اشاره کرد. کاساموراتی سه نوع عطر شش میلیون و 900 هزارتومانی با نام‌های فیرو، دولچه آمالفی و 1888 به بازار عرضه می‌کند.

 

۱۴. فیرو

فیرو رایحه‌ای تلخ از مرکبات و گیاهان دارد. این عطر مردانه سال 2010 معرفی شد. فیرو دارای سیلیج فوق سنگین به همراه ماندگاری خیلی بالایی بوده که با توجه به رایحه ی خنک و تند این محصول، واقعا جای تعجب دارد.

 

۱۵. آمالفی

دولچه آمالفی عطری شیرین مناسب برای آقایان و خانم‌ها است. این عطر رایحه‌ای از میوه بِه و همراهی حسی از فلفلی و ادویه‌ای از ترکیب میخک و صمغ تولو دارد. با گذر زمان رایحه فلفلی آرام شده و وانیل و بخور به ترکیب عطر اضافه می شوند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شاداب، میوه ای، تلخ، کمی دودی، کمی چوبی و کمی نیز ادویه ای است که تعادل بی‌نظیری را ایجاد کرده است. این عطر در سال 2017 به بازار معرفی شد.

 

۱۶. 1888

1888 رایحه گل شرقی دارد و در سال 2013 معرفی شده است. این عطر بسیار گرم است و برای تابستان مناسب نیست. نت آغازین 1888 گشنیز ، گل میخک ، فلفل و زعفران است. نت میانی آن گل رز ، شکوفه پرتقال و گل یلانگ یلانگ و نت پایانی آن چوب صندل ،نعناع هندی ،عنبر و توس است.

 

۱۷. لازولیا

عطر لازولیا از برند بولگاری با قیمت 6 میلیون و 690 هزارتومان در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد که در نوع خود سرآمد است. این عطر رایحه‌ای تلخ و گرم دارد و بوی گل و دود و چوب می‌دهد. عطر لازولیا در سال 2015 به بازار معرفی شده است.

 

۱۸. اورجینال سانتال

ادو پرفیوم کرید مدل اورجینال سانتال با تخفیف تقریبا یک میلیون تومانی در دیجی‌کالا موجود است و قیمت آن شش میلیون و 774 هزارتومان است. این عطر همانطور که از نامش بر می‌آید سانتال است و مناسب مهمانی‌های رسمی است. ساختار رایحه عطر اورجینال سانتال چوب است و رایحه‌ای گرم و شرقی دارد که هم برای آقایان و هم بانوان مناسب است.

 

۱۹. کارلایل

دو مارلی برند دیگری است که به بازار عطر عرضه می‌کند و دیجی کالا عطر کارلایل از این برند را با قیمت 6 میلیون و 790 هزار تومان به فروش گذاشته است. کارلایل از اسبی انگلیسی الهام گرفته شده است و با رایحه‌ای شیرین و تند از عطرهای محبوب فرانسوی است.

 

۲۰. فیوره د اولیوو؛ ارزانترین عطر گران

آخرین عطری که در فهرست گران‌ترین‌های دیجی‌کالا وجود دارد، عطر فیوره د اولیوو از برند زرجوف است که پیش‌تر هم مدل‌های دیگر آن را معرفی کردیم. مدل فیور د اولیوو یکی از عطرهای سری کاساموراتی زرجوف است که در سال 2009 به بازار معرفی شده است. این عطر رایحه ای خنک، گلی و طبیعی داشته و برای استفاده در فصول گرم سال توصیه می‌شود. قیمت این عطر در دیجی‌کالا 6 میلیون و 700 هزارتومان است.

 

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز