گران‌ترین تلویزیون های سامسونگ و ال جی؛ گران تر از تیبا ۲

یکی از ارزان ترین تلویزیون های لاکچری تلویزیون OLED ال جی است که ۶۵ میلیون و ۹۵۰ تومان قیمت دارد. گران ترین تلویزیون لاکچری بازار هم QLED سامسونگ است که با قیمت۱۶۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

به گزارش کاماپرس، بعضی ها دنبال لاکچری های بازار هستند، سینما های خانگی که گاهی ارزش آنها از قیمت یک خودرو پرفروش بازار هم بیشتر است. مثلا تلویزیون۸۲ اینچ هوشمند سامسونگ حدود ۱۱۵ تا ۱۲۵ میلیون تومان قیمت دارد،یعنی هم قیمت تیبا ۲. با اینکه تلویزیونهای لاکچری قیمت بالایی دارند، اما به گفته فعالان بازار این تلویزیونها مشتری های پرو پاقرص خودشان را دارند. با این اوصاف گران ترین تلویزیونهای سامسونگ و ال جی در بازار با چه قیمتهایی فروخته می شوند؟

ال ای دی های پرطرفدار ال جی و سامسونگ

تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED سایز ۶۵ اینچ با قیمت ۶۵ میلیون ۹۵۰ هزار تومان فروخته می شود. قیمت تلویزیون هوشمند ال جی مدل 75SK81000 حدود ۷۳ میلیون تا ۹۳ میلیون تومان است.

تلویزیون ال ای دی سامسونگ ۷۵ اینچ مدل اسمارت 4K UHD با قیمت ۷۸ میلیون تا ۹۰ میلیون تومان به فروش می رسد. تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED 65 E 8 GI هم حدود ۸۰ میلیون تا ۸۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

آریاک سفر

تلویزیون QLED ۶۵ اینچ سامسونگ هم حدود ۸۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت دارد. تلویزیون QLED سامسونگ مشکی نقره ای مدل Q7770 با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت تلویزیون82 اینچ ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل NU8900 هم حدود ۱۱۵ میلیون تا ۱۲۵ میلیون تومان است. به گزارش خبر آنلاین، تلویزیون ۷۵ اینچ QLED هوشمند سامسونگ مدل Q770 هم با قیمت ۱۵۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تا ۱۶۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریع تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ال جیسامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز