گرانقیمت ترین عطرهای جهان در سال 2023

عطر و ادکلن-کاماپرس
رایحه‌ی عطرها می‌تواند نشان دهنده‌ شخصیت شما باشد. تنوع زیاد و وجود عطرهای تقلبی در بازار باعث شده که افراد در انتخاب عطر سردرگم شوند. اما درمورد عطرهای گرانقیمت موضوع فرق می‌کند. 
کاماپرس در ادامه به معرفی ۱۰ عطر گرانقیمت در سال ۲۰۲۳ می‌پردازد:

1- جار بولت آف لایتنینگ-هر30 میلی­ لیتر 765 دلار

این عطر دارای رایحه‌­ای قوی با ترکیباتی شامل گل‌های شرقی و گل سرخ است. متمایزترین ویژگی آن، شیشه زیبای خوش دست با طراحی منحصربه‌فرد است.

2- ژان پاتو جوی-هر30 میلی ­لیتر 850 دلار

این عطر زنانه از انواع مختلف گل رز و 10 هزار گل یاس تشکیل شده است. ژان پاتو جوی یکی از کارهای قبلی پاتو است و قدمت آن به سال 1929 بازمی‌گردد. با این حال، حتی پس از گذشت چندین دهه، یکی از بهترین عطرهای جهان به شمار می‌رود.

3- کارون پایور-هر30 میلی­ لیتر 1000 دلار

این عطر رایحه‌ای بی­‌نظیر با حالت تند غالب دارد. پایور یک شیشه خیره‌کننده ساخته شده توسط شرکت باکارات دارد و فقط در فروشگاه‌های منتخب در سراسر جهان موجود است.

4- هرمس 24 فابورگ-هر30 میلی ­لیتر 1500 دلار

این عطر زنانه دارای رایحه­ شکوفه پرتقال و وانیل است. تنها 1000 شیشه از این عطر فوق کمیاب عرضه شد که هرکدام از کریستال زیبای سنت لوئیس ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

 

5- کلایو کریستین نامبر 1-هر30 میلی­ لیتر 2 هزار و 150 دلار

این عطر دارای رایحه ­ی مردانه و زنانه و در یک شیشه کریستالی دست‌ساز زیبا عرضه می­‌شود. قسمت فوقانی کلایو کریستین نامبر 1 مزین به نقره و روکش طلای 24 عیار است. رایحه­ زنانه این عطر شامل رایحه‌های میوه‌ای و گل­‌های یاس، میخک صدپر و شکوفه­‌های گل رز است. رایحه­ مردانه هم از چوب صندل هندی پنجاه‌ساله، بافت پودری مشک و خس‌خس (ویتور) است.

6- شنل گرند اکستریت-هر30 میلی­ لیتر 4 هزار و 200 دلار

این عطر زنانه، ترکیبی از گل یاس، گل سرخ و ایلانگ است. شیشه‌ی آن یک طراحی بی‌بدیل است. در واقع، ظاهر شیشه­ عطر در نگاه اول بسیار ساده به نظر می­‌رسد، اما چندین لایه از پیچیدگی هنری را با خود به همراه دارد.

7- باکارات لِس لارمِس ساکریس دِ تیبز-هر30 میلی­ لیتر 6 هزار و 800 دلار

این عطر مردانه، ترکیبی از رایحه‌های عنبر، یاسمن، رز، صمغ درخت مرمکی، کندر و ادویه مصری است. شیشه آن هرمی شکل و ساخته شده از کریستال دست ساز با درپوش آمتیست است.

8- شماره­ ی یک امپریال مجستی برند کلایو کریستین-هر30 میلی ­لیتر 12 هزار و 722 دلار

این عطر مردانه دارای ترکیبی از گل­‌های معطر شامل روغن گل رز، یاسمن و وانیل تاهیتی است. قسمت فوقانی شیشه­ آن گردنی از طلای 18 عیار و الماس 5 عیار است.

9- دی کی ان وای گلدن دلیشز-1 میلیون دلار

این عطر زنانه دارای رایحه­ ای از مشک، صندل، دانه تونکا، آلو، سیب، شکوفه­ ی پرتقال، رز، گل برف، ارکیده و سوسن می ­باشد. شیشه­ آن به 2909 سنگ قیمتی مزین شده است.

10- شموخ-1.29 میلیون دلار

این عطر ترکیبی خیره ­کننده از چوب آگار هندی، چوب صندل، مشک، رز ترکی و چندین مورد دیگر است. بسته ­بندی این عطر، یک اثر هنری است که با نمادهای کشور امارات تزیین شده­ است. در حال حاضر تنها یک شیشه از آن وجود دارد.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “گرانقیمت ترین عطرهای جهان در سال 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز